„Paysera“ akcentuoja, kad įtarimai nusikalstama veika pateikti tik skambučių centro paslaugas įmonei teikusios bendrovės „Outsourcing Global Solutions“ atstovams.

Alžyro saugumo tarnybos sekmadienį pranešė demaskavusios „Paysera“ filialą, kuris šalyje veikė be jos institucijų žinios, o jame buvo vykdoma neteisėta veikla – apie tai pirmadienį pranešė Artimųjų Rytų regiono temomis rašantis portalas „Middle East Monitor“.

„Atkreipiame dėmesį, kad Alžyro žiniasklaidoje minimi asmenys yra išimtinai „OG Solutions“ vadovai ir akcininkai, su „Paysera“ susiję tiek, kad „Paysera Ltd“ buvo jų valdomo skambučių centro paslaugų pirkėja. Nei „Paysera“ grupė, nei jai priskirti darbuotojai kitose šalyse nėra gavę jokių paklausimų iš Alžyro institucijų, juo labiau nei grupei, nei akcininkams ar darbuotojams nėra pareikšti jokie įtarimai“, – Eltai perduotame komentare teigia įmonė.

„Suprantame, kad negalime visa apimtimi pilnai atsakyti už paslaugos teikėjo, aptarnavusio ir kitas bendroves, veiklą, tačiau dedame visas pastangas ir imamės veiksmų, kad ši situacija kuo greičiau išsispręstų ir vėl galėtume aptarnauti klientus prancūzų, arabų ir anglų kalbomis“, – priduriama jos atsakyme.

Bendrovė aiškina, kad „Paysera“ įmonių grupė konsultuoja klientus 15 kalbų, o veikla Alžyre pradėta siekiant rasti daugiau darbuotojų, galinčių aptarnauti prancūziškai ir arabiškai – dėl to 2019 m. grupės įmonė „Paysera Ltd“ sudarė darbuotojų samdos paslaugų sutartį su skambučių centro paslaugas Alžyre teikiančia įmone „Outsourcing Global Solutions“.

„Šios įmonės darbuotojai telefonu ir el. paštu konsultavo pradžioje prancūziškai, o vėliau arabiškai ir angliškai kalbančius „Paysera“ klientus. Praktika samdyti darbuotojus šalyse, kur darbo jėgos kaštai žemesni, yra įprasta praktika tarp daugelio tarptautiniu mastu veikiančių įmonių“, – rašoma „Paysera“ komentare.

„Paysera“ taip pat pabrėžia, jog Alžyre „niekada aktyviais veiksmais nepardavinėjo ir neparduoda finansinių paslaugų bei neturėjo ir neturi fizinių klientų aptarnavimo skyrių“, o skambučių centre niekada nebuvo teikiamos grynųjų pinigų operacijos.

Anot įmonės, Šiaurės Afrikos valstybės rinka nėra tikslinė, o jos piliečiai gali atsidaryti „Paysera“ sąskaitą – to esą nedraudžia elektroninių pinigų įstaigos (EPĮ) licencijos.

Kartu „Paysera“ atstovai pažymi, kad informaciją iš Alžyro reiktų vertinti „rezervuotai ir kritiškai dėl prasto demokratijos lygio ir korupcijos“.

Anot bendrovės, Afrikos valstybė 2022 m. buvo 116 iš 180 valstybių „Transparency International“ korupcijos suvokimo indekse, organizacija „Freedom House“ nelaiko jos demokratija, o „Reporters without borders“ žiniasklaidos laisvės indekse ji yra 134 iš 180 tiriamų valstybių.

Alžyre sulaikyti sulaikytas „Paysera“ vardu veikęs nusikaltėlių tinklas

Kaip rašoma „Middle East Monitor“ publikacijoje, Alžyro nacionalinio saugumo tarnyba pranešė, kad po metus trukusio tyrimo nustatytas nusikalstamo tinklo narių slapta valdytas „Paysera“ skambučių centras.

Anot institucijos, laikinai sulaikyti penki asmenys, įtariami neteisėtu pinigų keitimu bei kapitalo judėjimu į užsienį ir iš jo, taip pat veikimu negavus būtinų licencijų iš valstybės institucijų.
Teigiama, jog šalies policija paskelbė asmenų prisipažinimus, esą buvo įsteigtas skambučių centras, siekiant paslėpti „Paysera“ finansinę veiklą, ir pervedamas kapitalas iš ir į užsienį, be to, fiktyviomis sąskaitomis-faktūromis buvo plaunami pinigai.

Kartu rašoma, kad į Alžyrą asmeniškai atvyko ir filialo veiklą „Paysera“ vardu nepranešus valstybės institucijoms leido pats įmonės vadovas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją