Palyginimui, 2022 m. sausį uoste krova siekė 3,8 mln. tonų, t. y. 27 proc. daugiau. Pagrindinės sumažėjimo priežastys – smukusios biriųjų ir generalinių krovinių apimtys.

Tačiau šiemet skystų krovinių, t. y. naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų, aliejų, šių metų sausį perpilta 28 proc. daugiau nei tą patį praėjusių metų mėnesį. Jų krova sudarė kiek daugiau nei 700 tūkst. tonų.

Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudaro trąšos, cukraus žaliava, durpės, 2023 m. sausį Klaipėdos uoste siekė 900 tūkst. tonų. 55 proc. šiame segmente sumažėjusią krovą, palyginus ją su praėjusių metų sausiu, iš esmės lemia sankcijos įvairiems kroviniams, kurių pernai metų pradžioje dar nebuvo.

Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste šį sausį krauta 8 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šio segmento krova sudarė 1,1 mln. tonų.

Klaipėdos uostas, žvelgiant į 2023 m. sausio mėnesio krovos statistiką ir palyginus ją su aplinkiniais Baltijos jūros rytinės pakrantės uostais, išlieka įsitvirtinęs 4-oje vietoje.

Pirmą 2023 metų mėnesį Klaipėdos uoste fiksuoti 444 laivai (sausakrūviai, tanklaiviai, keltai, mažieji ir kt.), apsilankė 16.278 keleiviai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją