Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, kainų mažinimas turi būti sistemingas ir ilgalaikis procesas, kurį labiausiai pajustų pirkėjai.

„Nuolat ieškome būdų, kurie padėtų mūsų pirkėjams sutaupyti, todėl 29 proc. sumažinome vieno populiariausių mūsų tinklo privačių prekių ženklų „Iki“ sviesto kainą. Stebime situaciją, ieškome naujų galimybių ir pirmiausia pokyčius taikome tiems produktams, kurių kaina ypač jautri vartotojams“ – sako V. Budrienė.

„Iki“ ženklu pažymėtas 82 proc. riebumo sviestas (170 g) nuo šiol vietoje 2,39 Eur kainuos 1,69 Eur. Mažinamų kainų pokytis „Iki“ tinkle taip pat jau palietė ir populiarius „Pieno žvaigždžių“ produktus – pieną, grietinę, varškę.

Delfi primena, kad sausio pabaigoje prekybos tinklas paskelbė apie daugiau nei 100 pieno produktų kainų mažinimą. Numatyta, kad atrinktų pieno produktų kainos mažės 2-6 proc.

Tuomet akcijos ėmėsi ir prekybos tinklas „Maxima“, pradėjęs kampaniją „Mes mažiname kainas“, kuri skirta sušvelninti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Klientams kas savaitę siūloma vis daugiau kasdienio vartojimo maisto prekių už mažesnę įprastą kainą, tikino prekybos tinklas. Buvo informuota, kad į pirmąjį kampanijos krepšelį patenka tokie maisto produktai, kaip pienas, grietinė, grietinėlė, migdolų riešutais, silkių filė, marinuoti agurkėliai, aukščiausios rūšies miltai, saulėgražų aliejus, rūkytos mėsos dešrelės ir kt.

„Šis kainų mažinimas yra ne vienkartinė iniciatyva, bet procesas, kurio metu „Maximos“ parduotuvių lentynose kas savaitę daugės prekių už mažesnę kainą be akcijų – tai ir įvairiausi pieno produktai, duona, kruopos, mėsa ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės“, – teigia T. Rupšys.

Kalbant apie pieno produktus, kurių žaliava smarkiai pigo, „Norfa“ tvirtino, kad kainos lentynose pradėjo mažėti dar sausio viduryje. Prekybos tinklas taip pat tvirtina, kad akcijas daro nuolatos.

„Norfoje“ pieno produktų kainos mažėja jau nuo sausio vidurio ir tai susiję su produktų pigimu pasaulinėje rinkoje. Tą lentynose jau porą savaičių mato ir pirkėjai. Pas mus akcijos vyksta nuolat, stengiamės, kad produktai būtų pigesni nei pas konkurentus“, – Delfi tuomet komentavo tinklo atstovas Darius Ryliškis.

Taip pat neseniai prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo reklaminę kampaniją, kurioje lygina savo ir konkurentų parduodamų maisto produktų kainas. Pavyzdžiui, vienoje reklamų palyginta „Pieno žvaigždžių“ gaminama „Dvaro“ varškė su „Pilos“ produkcija. Kaip tikino „Lidl“, kituose prekybos tinkluose gali įpirkti tik šį vieną produktą, kai jų prekybos tinkle susidėti visą pieno produktų rinkinį už tą pačią kainą.

Lietuvos bankas pirmadienį pristatys situaciją apie maisto kainų raidą ir lygį Lietuvoje ir kitose šalyse, taip pat aptars kainų ir sąnaudų kaitą žemės ūkio, maisto gamybos ir prekybos sektoriuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją