Pernai „Tele2“ klientų skaičius perkopė simbolinę ribą ir pasiekė 2 mln. – operatoriaus paslaugomis naudojosi 3,3 proc. daugiau klientų nei metais prieš tai.

Stabiliai augo ir verslo klientų dalis – palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2021-aisiais, verslo klientų skaičius padidėjo 9,3 proc. ir pasiekė 300,1 tūkst.

Per visus 2022 m. „Tele2“ tinkle buvo išnaršyta 403,1 tūkst. TB duomenų, o tai yra 23,9 proc. daugiau 2021-aisiais.

Augimui įtakos turėjo ir internetą darbui ar namams siūlanti „Laisvo interneto“ paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente pasiekė 244 tūkst. – 8,4 proc. daugiau nei buvo tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Iš viso klientai operatoriaus tinkle per praėjusius metus telefonu kalbėjo 4,6 mlrd. minučių – 6,2 proc. mažiau nei 2021-aisiais.

Augantis užsienyje išnaršytų duomenų kiekis rodo, kad visuomenė jau grįžta į jai įprastą rutiną – vėl keliauja laisvalaikio ar darbo reikalais. Užsienyje buvo išnaršyta 5,7 mln. GB duomenų, o tai – 86 proc. daugiau nei pandemijos metu.

2022-aisiais bendrovės pajamos siekė 327,6 mln. eurų ir buvo 9,8 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 37,5 proc. Tai sudarė 122,9 mln. eurų – 12,1 proc. daugiau nei 2021 m. tuo pačiu metu.

Anot bendrovės, pernai augo ne tik pajamos, bet ir investicijos – jos siekė 27,8 mln. eurų, o tai yra 61,1 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Praėjusiais metais įmonė daugiausiai investavo į tinklo plėtrą, 5G diegimą ir ryšio paslaugų kokybės gerinimą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją