Pirmadienį apie pusę 17 val. pranešta, kad techniniai nesklandumai išspręsti ir visos „Maxima“ parduotuvės vėl dirba įprastai.

„Identifikavę problemą ją išsprendėme kartu su IT įmone, kuri ir valdo kasų informacinę sistemą. Kasų veikimas jau yra atstatytas, todėl visos „Maxima“ parduotuvės vėl aptarnauja klientus. Atsiprašome klientų už patirtus laikinus nepatogumus“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.

Pirkėjai negalėjo užeiti į parduotuves

Vilnietis Karolis dalijosi, kad sostinėje pirmadienį norėdamas apsipirkti jau aplankė tris „Maxima“ prekybos tinklo parduotuves, tačiau, kaip paaiškėjo, visos jos buvo uždarytos.

Jis pasakojo, kad prie visų jų durų kabo lapelis, kuriame skelbiama, kad parduotuvė nedirba dėl „techninių kliūčių.“

Redakcija susisiekė su įmone. Buvo skelbiama, kad tokius nesklandumus lėmė sutrikusi kasos aparatų veikla.

„Svarbu! „Maxima“ parduotuvėse dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, laikinai neveikia fizinės kasos.

Tad šiuo metu klientai apsipirkti gali tik savitarnos kasose. Trikdžius šaliname ir tikimės, jog greitu metu visos parduotuvės dirbs įprastai. Atsiprašome visų klientų už laikinus nepatogumus. Informaciją apie kasų veikimą atnaujinsime reguliariai“, – soc. tinkluose skelbė prekybos tinklas.

Tokią informaciją „Delfi“ patvirtino ir įmonės atstovai.

„Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, šiuo metu dirba ne visos parduotuvės. Klientai yra aptarnaujami daugiau nei 140 parduotuvių, kur yra savitarnos kasos.

Atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus, darome viską, kad kuo greičiau atstatytume kasos sistemos veikimą. Problema yra identifikuota ir sprendžiama, todėl tikimės, jog greitu metu visos „Maxima“ parduotuvės dirbs įprastai“, – sakė prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.

Buvo aiškinta, kad šiuo metu iš viso Lietuvoje veikia daugiau nei 140 parduotuvių. Neveikiančių – daugiau nei 100. Dirbančių parduotuvių sąrašą galima rasti čia.

Neveikia ir „H&M“

Popiet skelbta, kad neveikia ir „H&M“ parduotuvės.

Kad parduotuvė Vilniaus „Akropolyje“ uždaryta, „Delfi“ patvirtino Dominykas Mertinas, UAB „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.

Pasak jo, parduotuvė taip pat susidūrė su nesklandumais dėl kasos aparatų. Kitos parduotuvės, esančios prekybos centre, kaip patikslino, veikia įprastai. Tiesa, nesklandumų taip pat buvo patyrusi ten įsikūrusi „Maxima“, tačiau ar darbas jau atnaujintas, atstovas pasakyti negalėjo.

15min.lt nurodo, kad neveikia visos Lietuvoje esančios „H&M“.

Delfi skaitytojai taip pat informuoja, kad sutrikimai galimi ir „Narvessen“ spaudos kioskuose.

Kaip rašo BNS, kiti prekybos tinklai su sunkumais nesusidūrė. Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė informavo, kad visos tinklo parduotuvės dirba normaliai.

„Dirbam kaip įprastinę dieną, kažkokių signalų neturėjome“, – BNS tvirtino ji.

„Iki“ atstovė Vaida Budrienė BNS teigė, kad tinklas problemų nepatiria: „Viskas veikia“.

Trikdžių patyrė „Lidl“

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė BNS teigė, kad kai kuriose kasose buvo laikinų sutrikimų.

„Naudojame to paties tiekėjo fiskalinį sprendimą, todėl kai kuriose tradicinėse kasose susidūrėme su laikinais sutrikimais, tačiau didžioji dalis kasų, taip pat ir savitarnos kasos, kurias turime visose parduotuvėse, veikia sklandžiai. Pavienius sutrikimus šiuo metu šaliname ir siekiame, kad klientai nepatirtų nepatogumų“, – BNS nurodė L. Skersytė.

Ji pabrėžė, kad dėl kasos aparatų problemų nebuvo uždaryta ne viena parduotuvė.

Prekybininkus aptarnaujančios UVS vadovas: įmonė patyrė kritinį gedimą

Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikiant daugiau nei 100 vieno tinklo „Maxima“ parduotuvių, taip pat visoms drabužių prekybininkės „H&M“ parduotuvėms, o kai kuriems kitiems tinklams patiriant trikdžių, juos aptarnaujančios apskaitos sprendimų įmonės „Universalios valdymo sistemos“ (UVS) vadovas Igoris Ruginis sako, kad įmonė patyrė kritinį gedimą.

„Su tuo susidūrė apie 20-30 proc. mūsų klientų Lietuvoje. Užsienio partnerių tai nepalietė“, – portalui vz.lt teigė I. Ruginis.

Jo teigimu, su gedimais susidūrė ne visi bendrovės klientai, tačiau tikslesnių pavadinimų neįvardijo.

„Mes jau žinome, kur yra problema ir ją sprendžiame. Galima tikėtis, kad problemą išspręsime, bet garantijų suteikti negaliu“, – portalui 15min.lt sakė jis.

Jis pridūrė, kad problemą „Maximos“ ir „H&M” sistemoje greičiausiai lėmė tos pačios priežastys: „Mūsų įžvalgomis, tai yra ta pati problema, ji liečia daug mūsų klientų – ne visus“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)