Naujas prekybos tinklas įtaria senbuvius karteliniu susitarimu, rašo "Verslo žinios".

Dėl susidariusios padėties, kai tų pačių akcininkų valdomi gamintojų atstovai - bendrovė "Fragrances International) ir mažmenininkai "KristiAna" bei "KosMada" užima dominuojančią rinkos dalį ir užkerta kelią į rinką, "Parfum Express" ketina kreiptis į Konkurencijos tarybą.

Bendrovės pasiryžimą ginti savo verslą sustiprino kovą paskelbtas Prancūzijos konkurencijos tarnybos nutarimas skirti pirmaujančioms prabangos prekių ir kvepalų bendrovėms 46,2 mln. eurų (159,5 mln. litų) baudą dėl kartelinio susitarimo - neteisėto kainų derinimo. Tarp nubaustųjų yra du prekės ženklai, su kuriais "Parfum Express" jau yra susidūrusi.

"Fragrances International", atstovaudamas dviem prekės ženklams - "Issey Myiake" ir "Jean Paul Gaultier" - jau buvo iškėlęs mums bylą. Tačiau įrodėme esantys laisvi rinkos dalyviai, įsigyjantys prekes iš Europos Sąjungos didmenininkų, nesaistomi jokiais sutartiniais įsipareigojimais. Bylą laimėjome", - teigia vienas "Parfum Express" akcininkų Andrius Remiševskis.

Ieškovai bandė įrodyti, kad prekybininkai neturi teisės prekiauti "Issey Myiake" ir "Jean Paul Gaultier" prekių ženklais pažymėta produkcija, kad prekybos vietos nėra įrengtos taip, kad jos atitiktų žinomų prekių ženklų reputaciją, ir reikalavo nutraukti prekybą.

Taikyti mažesnį prekybos antkainį, jo tvirtinimu, leidžia mažesni mokesčiai už prekybos plotų nuomą, savitarnos nebuvimas, taigi ir mažesnės išlaidos apsaugai. "Fragrances international" prezidento Beno Gudelio teigimu, kiekvienas gamintojas turi nustatęs savo sąlygas ir reikalauja atitinkamos prekybos vietos bei atitinkamų paslaugų.

"Fragrances international" parduoda parfumeriją Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, tiekia prekes "KristiAna", "KosMada", "Sarma", "Drogas" prekybos tinklams.

"Mes prekiaujame ne turgavietėse. Ar galima palyginti kioską, tarkim, su "Sarma". Juk egzistuoja paprasčiausios higienos normos, kad ir galimybė nusiplauti rankas. Turi būti servisas. O kokio serviso galima tikėtis iš kiosko?" - "Parfum express" prekybos koncepcijai nepritaria B.Gudelis.

Pabrėždamas, kad kiekvienas verslas turi savo specifiką, savo reikalavimus, gamintojų atstovas leidžia suprasti, kad jokių šansų atitikti gamintojų reikalavimus rinkos naujokai neturi.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją