„Norėčiau pasakyti, kad sukčiai išrado stebuklingą būdą išvilioti pinigus iš žmonių, tačiau taip nėra. Elementarūs fišingo skambučiai „skambinu iš jūsų banko“ tebėra paveikūs. Verslo atstovai sukčiams atskleidžia visą konfidencialią informaciją, po to sukčių prašomi atlieka veiksmus programėlėje arba padiktuoja saugos kodą, kuris leidžia finansiniams sukčiams perimti prieigą prie sąskaitos“, – sako Marijus Plančiūnas, Paysera Informacinių sistemų departamento vadovas.

Priklausomai nuo skambučio gavėjo reakcijos, sukčiai dažniausiai siūlo užsisakyti naują planą, išbandyti naują paslaugą arba pasisiūlo telefoninio pokalbio metu uždaryti sąskaitą. Kad būtų įtikinamiau, sukčiai naudoja terminus ir pokalbio stilistika, būdingą skambučių centrams (pvz., imituoja, jog perjungia pokalbį su kitu konsultantu).

Marijus Plančiūnas

Šiuolaikinės technologijos taip pat suteikia galimybes sukčiams suklastoti bet kokį telefono numerį, todėl net jeigu telefono ekrane matote, kad jums skambina ar rašo jūsų finansinių paslaugų teikėjas, tai vis tiek gali būti sukčiai.

„Paysera“ primena, kad jos darbuotojai niekada neskambina ir nesiunčia pranešimų, prašydami padiktuoti ar kur nors suvesti saugos kodą, asmens kodą, mokėjimo kortelės, kitus konfidencialius duomenis, taip pat įmonės darbuotojai niekada neprašo atlikti programėlėje kokių nors veiksmų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją