Nustebino pamatytas vaizdas

Skaitytojas Tomas su sužadėtine pasakojo atostogų į Turkiją vykę liepą, aštuonioms naktims.

„Viešbučio pasirinkimas vyko greitai, turėjome greitai priimti sprendimą. Peržiūrėjome visus pasiūlymus ir kelionė iš „TezTour“ praktiškai buvo vienintelė, kuri mums tiko pagal atostogų datą.

Viešbučio „Hedef resort hotel & Spa“ aprašyme buvo teigiama, kad tai yra penkių žvaigždžių viešbutis ant jūros kranto, ULTRA viskas įskaičiuota ir panašiai. Tikėjomės pakliūti į rimtą viešbutį, už jį dviems asmenims sumokėjome apie 1400 Eur“, – pasakojo vyras.

Tačiau, pasak jo, įspūdis atvykus buvo ne koks.

„Buvo tragiška. Matėsi, kad kambarys buvo tvarkytas, bet duše buvo plaukų, ant stalų buvo paliktos apipiltos dėmės, balkone neiškratyta kažkieno peleninė, pilna dulkių“, – pasakojo jis bei pridūrė, kad bendrai papludimyje gultai buvo suplyšę, o prie baro mėtėsi sudaužyti stiklai.

Viešbučio administracijoje, kaip aiškino, jiems buvo pasakyta, kad kitų laisvų kambarių nėra, todėl pakeisti kambario negalima, o kreipsusis į „TezTour“ atstovus ir paprašius pakeisti viešbutį, buvo paaiškinta, kad tai gali būti padaryta likus dviems dienoms iki atostogų pabaigos.

„Mums neliko kito pasirinkimo, kaip tik likti.

Po keleto dienų atvyko ir kita lietuvių grupė. Ryte trečiame aukšte pabudau nuo šaukimo iš vestibiulio. Atvykę jie pamatė savo kambarius, išsikvietė įmonės atstovą ir 8 šeimos buvo perkeltos į kitą viešbutį“, – sakė Tomas.

Vyras aiškino, kad viešbučio kambaryje, kaip įprasta, jiems net nebuvo pasiūlyta geriamo vandens.

„Pirkome savo. Kartą sakė, kad pamiršo, paskui buvo pasakyta, kad jiems tiesiog baigėsi vanduo buteliukuose ir jie jo nebeturi“, – įspūdžiais dalijosi jis.

„Mes paskui rašėme į „Teztour“ ir jie pasielgė labai protingai.

Jiems grįžę parašėme pretenziją, o jie mūsų paprašė pasirašyti ir atsiųsti prieš kelionę gautą kelionės sutartį.

Ją nusiuntę paskui gavome atsakymą, kad turėtume pasiskaityti sutartį, nes tam tikruose punktuose nurodyta, kad viešbutis šalyje yra nekategorizuotas, gali būti vangus personalo darbas ir pan. Jaučiamės apgauti.

Mums buvo pasiūlyta 10 proc. nuolaida kitai kelionei, tačiau mes tikrai nebekeliausime su jais“, – sakė jis.

Vyras teigė norėjęs kreiptis į teisininkus, tačiau nusprendęs nebesivelti į ginčus, mat jie pareikalautų per daug laiko ir pastangų.

Paaiškino situaciją

Tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė pasakojo, kad įmonė organizuodama keliones deda daug pastangų atsirenkant tiek viešbučius, tiek partnerius, su kuriais dirba.

„Todėl nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos keliautojams paliko ne pačius geriausius įspūdžius, atsiprašome dėl jų patirtų nepatogumų.

Tačiau norime pažymėti, kad viešbutis „Hedef Resort Hotel & SPA“ pagal priimančios valstybės teisės aktus yra vertinamas kaip nekategorizuotas. Su klientais sudarytoje sutartyje tai taip pat yra nurodyta: „viešbučio oficiali kategorija šalyje: viešbutis nekategorizuotas“.

Taip pat atkreipiame dėmesį į tai, kad 5* yra sutartyje išskirtas kaip subjektyvus kelionių organizatoriaus vertinimas.

Mūsų interneto svetainėje pateikta tokia informacija: Organizatoriaus kataloguose ir interneto svetainėje viešbučių kategorijos papildomai žymimos simboliu, tačiau šis žymėjimas neturėtų būti prilyginamas oficialiam viešbučio įvertinimui toje šalyje. Tai tik subjektyvus organizatoriaus viešbučio vertinimas, nustatomas atsižvelgiant į šalies specifiką, viešbučio būklę, teritorijos dydį, teikiamų paslaugų kiekį ir kita“, – aiškino įmonės atstovė.

Taip pat ji pabrėžė, kad viešbutis „Hedef Resort Hotel & SPA“ yra ekonominės klasės.

„Ši informacija nurodyta ir sutartyje, ir viešbučio aprašyme.

Ekonominės klasės viešbutyje galimas kambarių, kitų patalpų, baldų ir / arba inventoriaus nusidėvėjimas, žemesnis teikiamų paslaugų lygis, mažesnis jų kiekis, kuklesnis maisto pasirinkimas, vangesnis aptarnaujančio personalo darbas nei įprastai atitinkamą kategoriją turinčiuose viešbučiuose.

Taigi ekonominės klasės viešbutis įprastai yra žemesnės kokybės nei tos pačios kategorijos neekonominės klasės viešbutis“, – sakė ji.

„Kad kelionė pateisintų keliamus lūkesčius ir nenuviltų savo kokybe, visuomet keliautojams rekomenduojame atlikti namų darbus.

Patariame pasikonsultuoti ne tik su kelionių agentais, bet ir patiems atidžiai perskaityti visą informaciją apie viešbutį.

Susikurti realų įspūdį padės ir viešbučių nuotraukų peržiūra, kitų keliautojų atsiliepimai, taip pat svarbu atkreipti dėmesį į viešbučio teikiamas paslaugas, maitinimo tipą.

Norime padėkoti klientui už šį atsiliepimą, kiekvienas toks komentaras mums yra labai svarbus. Tik taip galime tobulėti patys bei paraginti pasitempti mūsų partnerius – viešbučius.

Ir dar kartą labai apgailestaujame, kad keliautojų lūkesčiai nebuvo pateisinti“, – teigė I. Aukštuolytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)