Kovos su infliacija

Prieš kurį laiką prekybos tinklas „Maxima“ pranešė pradedantis naują kampaniją „Kainų kaina“, skirtą sumažinti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms.

Buvo teigiama, kad visam mėnesiui bus užtikrinamas būtiniausių kasdienio vartojimo maisto prekių krepšelis už ypač mažą kainą, o pats krepšelis bus atnaujinamas reguliariai kas mėnesį.

„Augančią infliaciją stebime su nerimu, matome Lietuvos žmonių susirūpinimą ir ieškome būdų, kad galėtume pasiūlyti kuo geresnes kainas.

Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis „Maxima“ parduotuvėse kainuotų mažiausiai ir kol kas pavyksta jį išlaikyti žemiausia kaina. <...>

<...> renkantis į „Kainų kaina“ kampaniją įtrauktus populiarius maisto produktus pirkėjai sutaupys dar daugiau“, – anksčiau siųstame spaudos pranešime sakė „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Tomas Rupšys.

Į pirmąjį „Kainų kainos“ maisto prekių krepšelį patenka pieno produktai (pienas, sviestas, grietinė, varškė), šviežia mėsa (smulkinta kiauliena bei vištienos filė), kiaušiniai, įvairios dešros ir dešrelės, miltai, aliejus, cukrus, grikių kruopos, majonezas, ledai, silkė, kulinarijos ir konditerijos gaminiai, kava, arbata, vaisvandeniai ir kt.“

Rudenį lauks kainų karai

Pricer.lt maisto krypties vadovas Petras Čepkauskas „Delfi“ kalbėjo, kad nepaisant to, jog užsienyje prekybos tinklai padėti gyventojams sušvelninti infliacijos poveikį ėmėsi jau prieš keletą mėnesių, Lietuvoje pirmąjį žingsnį žengė būtent „Maxima“.

„Antikrizines programas prekybos tinklai Vakaruose pradėjo jau seniai. Mūsiškiai iki šiol sėdėjo patenkinti ir nors parduoda vis mažiau, pinigų kiekius susirenka tuos pačius.

„Maxima“ pirmieji ėmėsi tokio žingsnio. Kažką bandė ir „Iki“ prekybos tinklas, bet to negalima vertinti rimtai.

Visi kiti kol kas tyli. Žinoma, jie sakys, kad ten ir taip pigu ir t.t.“, – kalbėjo P. Čepkauskas.

Jis tikino, kad vartotojai jau šiuo metu yra nusiteikę blogai, o artėjant rudeniui bus didesnės sąskaitos už komunalines išlaidas, šildymą ir jie dar labiau spausis.

„Prekybos tinklai dar labiau pradės praradinėti klientus, pirkėjai ieškos pigesnių alternatyvų, važiuos į Lenkiją, o mūsų prekybos tinklai pradės imtis kainų politikos. Bus paleisti „kainų šaldymai“, kitos akcijos.

Manau, kad galimas kainų karas ir jei kai kurie dabar dar nieko nepradės, rugsėjį, spalį kažkas tikrai vyks“, – sakė jis.

P. Čepkauskas teigė, kad štai Lenkijoje prekybos tinklas „Lidl“ jau ėmėsi tam tikrų veiksmų.

„Jie siūlo antiinfliacines programas šeimoms, kitus triukus, kas vėliau gali atsirasti ir pas mus“, – tikino jis ir apibendrino, kad tai lems maisto produktų kainų mažėjimą.

„Iš to išloš pirkėjas“, – sakė P. Čepkauskas.

Reikės pasivyti

Apie naujausius planus ir galima akcijas „Delfi“ teiravosi visų didžiųjų prekybos tinklų. Visi iki vieno tikino, kad ir šiandien stengiasi palaikyti mažiausias kainas, tačiau apie ateities planus neišdavė.

„Norfoje“ visada produktų kainos būdavo vienos žemiausių tarp prekybos tinklų, todėl mes tą pačią politiką ruošiamės palaikyti ir toliau“, – tikino „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis.

„Mūsų prekybos tinklo strategija buvo ir išlieka nepasikeitusi – visada siekiame užtikrinti geriausią kokybės ir kainos santykį rinkoje. Šios strategijos laikysimės ir toliau“, – teigė ir „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.

Rimi“ prekybos tinkle nuolat stengiamės savo pirkėjams pasiūlyti geriausią kokybės bei kainos santykį ir tai darome atsižvelgdami į daugelį faktorių, tarp kurių vieni svarbiausių yra pirkėjų poreikiai ir lūkesčiai, konkurencinė aplinka, ekonomikos tendencijos ir mūsų teikimo partnerių galimybės“, – sakė ir „Rimi Lietuva“ atstovė Gabrielė Šerėnienė.

Taip pat neseniai pranešta, kad pasiteisinus maisto švaistymo prevencijos iniciatyvai dar 16-je „Rimi“ parduotuvių bus galima įsigyti vaisių ir daržovių rinkinių. Tokią iniciatyvą prekybos tinklas pradėjo kovą, kai pirkėjams pasiūlė iš dalies prekinę išvaizdą praradusių vaisių bei daržovių rinkinius, kurie kainuoja vos 79 ct už kilogramą.

„Prekybos tinklas „Iki“ intensyviai dirba kiekvieną dieną, kad mūsų vartotojai kuo mažiau pajustų kainų pokyčius – deramės, darome itin patrauklias akcijas tiek prekių kategorijoms, tiek pavienėms prekėms ar prekiniams ženklams“, – sakė ir „Iki“ atstovė Vaida Budrienė.

Nors prekybos tinklai ateities planų neišdavė, V. Budrienė tikino, kad nuo rugpjūčio 1 d. prekybos tinklas taip pat paleido taupymo programą pavadinimu „Pigintuvas“.

„Nuo kitų taupymo programų ši skirsis kas savaitę besikeičiančiais nuolaidų pasiūlymais, kuriuos pirkėjas galės išsirinkti pats.

Šia programa siekiame ne tik pagerinti ir pagreitinti apsipirkimo patirtį, bet ir padėti sutaupyti.

Taupymo programa padės pirkėjams kiekvieną savaitę pristatyti vis naujus, keturis nuolaidų pasiūlymus, iš kurių išsirinkus du – šiems bus pritaikomos ypatingos nuolaidos“, – pasakojo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)