Plėtros planai Lietuvoje

„Forvia“ planuoja ambicingą augimą pasaulyje – iki 2025 m. vien tik iš elektronikos komponentų gamybos padidinti savo pardavimus du kartus ir pasiekti 7 mlrd. eurų metinių pajamų.

„Tokie planai pasaulyje reiškia atitinkamus pajėgumų didinimus, darbo vietų kūrimą ir Lietuvoje. „Hella Lithuania“ gaminami komponentai papildo „Faurecia“ produktų asortimentą, taigi, padalinys Lietuvoje turės itin svarbų vaidmenį pasauliniame „Forvia“ tinkle“, – sakė Maxim Zakletskiy, „Hella Lithuania” vykdomasis direktorius.

Pasak M. Zakletskiy, Lietuvoje planuojama tęsti investicijas, samdyti naujus talentus, vystyti produktų portfelį, orientuotą į šiuolaikines tendencijas, ypač transporto elektrifikavimą ir tvarumą.

Šiuo metu „Hella Lithuania“ kaip tik baigė antrąją savo plėtros plano dalį. 2021 m. bendras gamyklos plotas buvo padidintas daugiau nei du kartus – nuo ​​10 tūkst. iki 22 tūkst. kv. m. M. Zakletskiy pasakoja, kad gamykla kartu su socialinėmis erdvėmis jau užima apie pusę 89 tūkst. kv. m viso turimo sklypo Kauno LEZ.

Antrojo etapo metu buvo išplėstos gamybinės ir sandėliavimo patalpos, įrengta 1000 kv. m laboratorija, kurioje daug dėmesio skirta testavimo patalpų įrengimui. Darbuotojų skaičius nuo pirmojo iki antrojo etapo padvigubėjo, todėl buvo padidintas ir administracinis pastatas, antrame aukšte įrengtos naujos darbo vietos, praplėstos automobilių stovėjimo ir privažiavimo vietos.

„Hella“

M. Zakletskiy atkreipia dėmesį, kad „Hella Lithuania“ spartus augimas būdingas nuo pat veiklos Lietuvoje pradžios, todėl darbuotojų atranka nenutrūkstamai vyksta visą laikotarpį.

Kaip ir planuota, šiuo metu komandą sudaro 280 darbuotojų, tačiau yra ir laisvų darbo pozicijų gamykloje, kokybės, logistikos ir kituose skyriuose.

Pranešime nurodoma, kad nors „Faurecia“ po įsigijimo turi apie 80 procentų „Hella“ akcijų, abi bendrovės ir toliau veiks kaip nepriklausomos, listinguojamos įmonės, turinčios savo kontrolės organus ir valdymo komandas. Atsižvelgiant į tai, „Hella“ ir „Faurecia“ veiks naudodamos skėtinį prekės ženklą „Forvia“. Produktai ir toliau bus parduodami ir platinami su dabartiniais prekių ženklais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją