Šiauliuose įsikūrusios „Bikko.lt“ parduotuvės vadybininkas Irmantas Jurevičius pasakojo, kad šiandien klientai dažniausiai domisi kalnų arba hibridiniais dviračiais, kurių trūkumo dar nėra, tačiau kalbant apie kitus modelius, galima susidurti su iššūkiais.

„Jeigu reikia didesnio dviračio, mažesnio arba sudėtingesnės komplektacijos, deja, gali būti, kad ir nebėra“, – sakė jis.

Idealiausia, jeigu ruošiamasi pirkti dviratį , pasak atstovo, apie tai pradėti galvoti jau žiemą.

„O jei jis labai specifinis, tai net tada ir užsakinėti. Ir tai gali būti, kad jį gausite ne kitais, o dar kitais metais“, – įspėjo vadybininkas.

Šiauliuose, kaip teigia, dviračio pirkėjui gali tekti palaukti ir dieną ar savaitę, tačiau dažnai atvykęs svečias iš aplinkinių rajonų dviračio nori čia ir dabar, todėl įspėjama, kad dažnai galima nerasti reikiamos spalvos ar dydžio.

Žmonės, anot atstovo, dviračiams yra linkę išleisti ir iki 700 Eur.

„Jeigu vaikiškas plieninis – moka iki 150 Eur, o už aliuminį apie 300 Eur.

Suaugę moka 400-600 Eur, iki 700 Eur“, – skaičiavo atstovas.

UAB „Baltik vairas“ generalinis direktorius pasakojo, kad šiandien vis dar susiduriama su komponentų tiekimo problemomis.

„Nežiūrint į tai, kad COVID metu drastiškai išaugusi dviračių paklausa stabilizuojasi, vis tik antrus metus dirbame pilnu pajėgumu nepriklausomai nuo sezono. Lyginant su 2020 m., mūsų gamyba augo daugiau nei dukart ir būtume augę dar, jei ne didelis gamybai reikalingų komponentų trūkumas, kuris dar tebesitęsia.

Dėl ilgų komponentų pristatymo laikų, dabar gamyba planuojame jau 2024 m., o 2023 m. jau pilnai užpildyti“, – sakė jis.

Vadovas pasakojo, kad pagrindinės įmonės rinkos yra Olandija ir Vokietija, todėl jie specializuojasi būtent miesto dviračių segmente.

„Kalbant apie paklausos augimą, elektriniai dviračiai yra lyderiai. Minėtose šalyse dviračiai plačiai naudojami, kaip transporto priemonė mieste, todėl čia elektrinis dviratis laimi“, – sakė jis.