CCC įmonių grupė regione veikia jau 14 metų: čia buvo 12 CCC fizinių ir elektroninės prekybos parduotuvių, veikiančių pagal franšizės sutartis. Įmonių grupė įsigijo savo vietos partnerio verslą ir planuoja per ateinančius penkerius metus gerokai išplėsti veiklą regione.

„Baltijos šalyse matome didžiulį augimo potencialą. Šiose rinkose yra galimybių pristatyti nuolaidų sistemos modelį ir naujausias daugiakanalės prekybos koncepcijas. Lietuvos, Latvijos ir Estijos prekyboje vis labiau įsigali skaitmenizacija ir vis plačiau naudojami įvairūs pardavimo kanalai, taigi, norime pasinaudoti šiomis galimybėmis“, – teigia Adamas Holewa, CCC įmonių grupės valdybos pirmininko pavaduotojas, atsakingas už veiklos ir įmonių priežiūrą.

Įmonių grupė planuoja per ateinančius penkerius metus atnaujinti ir išplėsti CCC elektroninės prekybos ir fizinių parduotuvių grandinę.

„Šiais metais regione planuojame pradėti plėsti CCC fizinių parduotuvių tinklą. Be to, ketiname šiose trijose rinkose stiprinti prekės ženklo ir kitų savo prekių ženklų įvaizdį ir iš esmės atnaujinti esamas parduotuves. Kaip ir kitose rinkose, siekiame pasiūlyti vietos klientams daugiakanalio apsipirkimo patirtį, įskaitant „esize.me“ pėdos dydžio matuoklį ir novatorišką lojalumo programą“, – pažymi generalinė direktorė Baltijos šalims Rita Janušauskaitė.

Be to, kitais metais CCC įmonių grupė planuoja šalyse pristatyti fizinių parduotuvių tinklą „HalfPrice“ ir hibridines parduotuves eavalyne.lt. Įmonių grupė yra išsikėlusi tikslą iki 2027 m. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atidaryti nuo 50 parduotuvių ir gerokai išplėsti elektroninės prekybos verslą (CCC, MODIVO, eavalyne.lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją