Praėjusiais metais bendrovė pakeitė savo organizacinę struktūrą, ruošdamasi tolesniam augimui. Daugiausia dėmesio buvo skiriama procesų tobulinimui ir skaitmeninimui, vilkikų parko ir komandos plėtimui, kad būtų galima išlaikyti augimą ir pelningumą, pažymima „Girtekos“ pranešime.

„Prieš 26 metus savo veiklą pradėjome nuo vieno vilkiko ir trijų darbuotojų. Šiandien išaugome ir tapome viena pirmaujančių Europoje transporto įmonių, turinti ne tik didžiausią nuosavų vilkikų parką Europoje, bet ir 23 tūkstančius darbuotojų, be kurių nebūtume pasiekę tokių rezultatų. Švęsdami 25–erių metų įmonės sukaktį, su komanda paskelbėme naują strateginę svajonę – tapti viena iš TOP 10 logistikos bendrovių Europoje. Neabejoju, kad ja tapsime“, – sako „Girteka Holding“ generalinis direktorius Edvardas Liachovičius.

Kaip ir kitos vilkikų bendrovės, „Girteka“, pasak jos vadovo, 2021 metais pastebėjo, kad pramonę ypač paveikė didėjančios bendros veiklos sąnaudos, vairuotojų trūkumas, infliacija ir ribotos galimybės įsigyti naujų bei naudotų transporto priemonių.

„Nors akivaizdžiausias elementas, kurio kaina per pastaruosius metus padidėjo, yra degalai, kitos veiklos išlaidos taip pat išaugo, pradedant atlyginimais, administracinėmis išlaidomis ir baigiant vilkikų bei puspriekabių remonto kainomis. Visa tai gana stipriai didina spaudimą veiklos rezultatams. Ir nors mūsų sprendimai ne visada buvo lengvi, šiandien, vertindami rezultatus, matome, kad jie buvo teisingi. Galime didžiuotis vieni kitais, kad mums pavyko – tačiau mūsų augimas tuo tikrai nesibaigė. Kaip įmonė turime nemažai ambicingų planų“, – savo komanda tiki įmonės vadovas E. Liachovičius.

2021 m. bendrovė daug laiko skyrė pasiruošimui Europos Komisijos (EK) reguliavimo pokyčiams, kurie ateis šiais metais su Mobilumo paketo reikalavimais.

„Girteka“ nusprendė išplėsti savo veiklą Poznanėje, kaip bazėje, esančioje netoli Vakarų Europos ir Šiaurės šalių. Bendrovei priklausanti įmonė „Thermo-transit“ išplėtė pajėgumus atidarydama naujus terminalus netoli Oslo (Norvegija) ir Padborgo (Danija), kad galėtų teikti geresnes paslaugas savo klientams, dėl to taip pat padidėjo ir pajamos, ir pelningumas.

Siekdama išsaugoti esamus komandos narius ir pritraukti naujų, bendrovė daug investavo į darbuotojų tobulėjimą, pernai buvo surengta daugiau kaip 60 tūkst. mokymų.

Taip pat bendrovė labai daug investuoja į santykių su darbuotojais sritį ir džiaugiasi, kad tai pasiteisina – tyrimai rodo, jog 70 proc. dabartinių kolegų rekomenduoja savo draugams ir giminaičiams dirbti įmonėje.

2022 m. pradžioje didžioji dalis „Girtekos“ administracijos padalinių darbuotojų persikėlė į naują skandinaviškos stilistikos su gyvų augalų erdvėmis biurą Vilniuje, pavadintą „Girteka Park“, užimantį 14 tūkst. kv. m plotą.

Paskutiniais metais „Girteka“ intermodalinis geležinkelių tinklas augo, taip sumažindamas kelių transporto CO2 taršą. 2021 metais, palyginti su 2020 m., bendrovė daugiau nei dvigubai padidino vežamų pilnų krovinių (FTL) kiekį intermodaliniu transportu, kas sudaro 5 proc. visų pervežamų krovinių. Per metus tai leido sutaupyti net 14,4 mln. kg CO2, nurodo bendrovė.

„Girteka“ yra didžiausia nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti bendrovė, kasmet pervežanti daugiau kaip 880 000 pilnų krovinių, turinti daugiau kaip 9 000 vilkikų, dirbančių Europoje ir Skandinavijoje. Daugiau nei 20 tūkst. bendrovės darbuotojų kasdien užtikrina pervežimus užsakovams, tarp kurių yra didžiausi tarptautiniai prekių ženklai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją