Iki pernai gruodžio teikti šią nuostolingą paslaugą „Telia“ privalėjo, nes taksofonai laikyti universaliąja paslauga, juos operatoriai turėjo išlaikyti savo lėšomis.

Nuo praėjusių metų įsigaliojo naujos redakcijos Elektroninių ryšių įstatymas, į jį perkeltos Europos elektroninių ryšių kodekso nuostatos ir juose taksofonų kaip universalios paslaugos nebeliko.

Lietuvoje didžiausią populiarumą taksofonai buvo pasiekę maždaug prieš du dešimtmečius – apie 2000-uosius jų buvo daugiau nei 7,5 tūkst. Jų skaičių kasmet mažinti leisdavo Ryšių reguliavimo tarnyba, atsižvelgdama į mažėjančią naudojimo statistiką.

Pernai iš tuomet veikusių 213 taksofono aparatų Lietuvoje buvo atlikta 2 tūkst. skambučių, jų vidutinė trukmė neviršijo 30 sekundžių.

Lietuva buvo likusi viena iš paskutinių Europos Sąjungos šalių, kuri dar nebuvo galutinai atsisakiusi taksofonų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją