Abi platformos bendradarbiavimo stabdymą motyvavo netiesioginiais „Amber Food“ ryšiais su Rusijoje verslą turinčia „Vičiūnai Group“, tačiau gegužės pabaigoje „Amber Food“ vadovas Gediminas Balnis užbaigė akcijų išpirkimo sandorį su Visvaldo Matijošaičio šeimos įmonėmis ir tapo vieninteliu restoranų grupės akcininku.

„Situacija buvo išties sudėtinga ir nevienareikšmė, nieko keisto, kad rinkoje būta šiokio tokio persidraudimo. Visas viešojo maitinimo sektorius išgyvena sunkų laikotarpį, kuris gali tapti dar didesniu iššūkiu, jei kitąmet nebus pratęstas PVM lengvatos galiojimas, todėl rinkos dalyvių bendradarbiavimas ir savitarpio pagalba šiuo metu itin svarbi. Maisto pristatymų platformų sprendimas labai reikšmingas ir mums, ir mūsų klientams“, - pažymėjo „Amber Food“ direktorius Gediminas Balnis.

„Amber Food“ vertinimu, per pristatymo platformas parduodamo maisto dalis grupės pardavimo struktūroje sudaro apie 17 procentų. „Wolt“ ir „Bolt Food“ įvykdo didžiąją dalį pristatymo užsakymų.

„Amber food“ yra jau beveik 15 metų Lietuvoje veikianti maitinimo verslo grupė, kuriai priklauso daugiau nei 40 restoranų ir kurioje dirba daugiau nei 1200 žmonių. Grupė valdo šiuos prekės ženklus: „Katpėdėlė“, „Charlie Pizza“, „Manami“, „Sugamour“, „La Crepe“, „Skonis“, „Guacamole“, „Lunch up“, „Grill Terrace“, „WOKout“, „Mollusca“, „EatSUSHI“. 2021 metais konsoliduota grupės apyvarta siekė 27,8 mln. eurų (be PVM), grupės įmonės per metus sumokėjo 3,5 mln. eurų mokesčių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją