Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje įmonė nurodo, kad Lietuvos alaus rinka pernai susitraukė 3,3 proc., tačiau nepaisant to, bendrovės alaus pardavimai augo 5 proc. Sparčiausiai augo nealkoholinio alaus (13 proc.), kokteilių (13 proc.), importinio alaus (9 proc.) pardavimai.
„Per 2021-uosius pandemija turėjo tam tikros neigiamos įtakos įmonės veiklos rezultatams. Tačiau įmonė yra paruošusi veiksmų planą, kuris leido suvaldyti situaciją – efektyvinant veiklos procesus, optimizuojant kaštus, sumažinti nuostolius“, – ataskaitoje nurodė „Švyturys–Utenos alus“.
Jos pardavimai užsienio rinkose mažėjo 2,7 proc. , tuo metu pagrindinėse rinkose jie augo arba išliko stabilūs, išskyrus Baltarusiją.
Prasidėjus karui Ukrainoje „Švyturys–Utenos alus“ teigia sustabdęs pirkimus ir pardavimus Rusijoje bei Baltarusijoje, o praradimus šiose šalyse tikisi kompensuoti didinant eksportą į Azijos ir Europos rinkas, taip pat pardavimus Lietuvoje bei gaminant vietos prekių ženklams.
Bendrovės pajamos iš Rusijos rinkos pernai siekė 2,8 mln. eurų, iš Baltarusijos – 992 tūkst. eurų.
Pernai įmonėje vidutiniškai dirbo 349 darbuotojai.