Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje įmonė nurodo, kad Lietuvos alaus rinka pernai susitraukė 3,3 proc., tačiau nepaisant to, bendrovės alaus pardavimai augo 5 proc. Sparčiausiai augo nealkoholinio alaus (13 proc.), kokteilių (13 proc.), importinio alaus (9 proc.) pardavimai.

„Per 2021-uosius pandemija turėjo tam tikros neigiamos įtakos įmonės veiklos rezultatams. Tačiau įmonė yra paruošusi veiksmų planą, kuris leido suvaldyti situaciją – efektyvinant veiklos procesus, optimizuojant kaštus, sumažinti nuostolius“, – ataskaitoje nurodė „Švyturys–Utenos alus“.

Jos pardavimai užsienio rinkose mažėjo 2,7 proc. , tuo metu pagrindinėse rinkose jie augo arba išliko stabilūs, išskyrus Baltarusiją.

Prasidėjus karui Ukrainoje „Švyturys–Utenos alus“ teigia sustabdęs pirkimus ir pardavimus Rusijoje bei Baltarusijoje, o praradimus šiose šalyse tikisi kompensuoti didinant eksportą į Azijos ir Europos rinkas, taip pat pardavimus Lietuvoje bei gaminant vietos prekių ženklams.

Bendrovės pajamos iš Rusijos rinkos pernai siekė 2,8 mln. eurų, iš Baltarusijos – 992 tūkst. eurų.

Pernai įmonėje vidutiniškai dirbo 349 darbuotojai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją