Pagal krovą pirmavo Rusijos Ust Lugos, Primorsko ir Sankt Peterburgo uostai, pranešė Klaipėdos uosto direkcija.

Klaipėdos uosto krova šiemet, palyginti su 2021-ųjų sausio-balandžio mėnesiais, kai perkrauta beveik 15 mln. tonų krovinių, sumažėjo 15,8 proc.

Labiausiai – 45 proc. – šiemet mažėjo birių krovinių, kurių sausį-balandį perkrauta 4,1 mln. tonų, tuo metu skystų krovinių srautas išaugo 6 proc. iki 2,6 mln. tonų, generalinių krovinių daugėjo 16 proc., iki 5,9 mln. tonų.

Orlen Lietuvai“ priklausantis Būtingės naftos terminalas per keturis mėnesius perkrovė 2,982 mln. tonų naftos, arba 62,3 proc. daugiau nei prieš metus.

Klaipėdos uoste sausį-balandį perkrauta 316 tūkst. konteinerių, arba 60 proc. daugiau nei pernai. Jame lankėsi 1,8 tūkst. laivų ir 52,14 tūkst. keleivių.

Ust Lugos uosto krova siekė 36,591 mln. tonų ir buvo 6 proc. didesnė nei pernai, Primorsko – augo 20,9 proc. iki 20,391 mln. tonų, Sankt Peterburgo – smuko 22,3 proc. iki 15,504 mln. tonų.

Latvijos Rygos uosto krova šiemet padidėjo 8,2 proc. iki 7,508 mln. tonų, Ventspilio – 20,8 proc. iki 5,181 mln. tonų, Liepojos – 20,3 proc. iki 2,652 mln. tonų,

Rusijos Vysocko uosto krova šiemet sumažėjo 11 proc. iki 5,061 mln. tonų, Kaliningrado – padidėjo 7,4 proc. iki 3,355 mln. tonų, Vyborgo – 31,3 proc. iki 274,5 tūkst. tonų.

Bendra šių Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų krova šiemet siekė 112,118 mln. tonų ir buvo 1,4 proc. didesnė nei pernai.

Klaipėdos uosto direkcija nepateikia Talino uosto krovos rodiklių. Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos duomenimis, ten krova sausį-balandį mažėjo 8 proc.