Anot bendrovės "Egminda" vadovo Gintauto Umaro, pastaruoju metu pirkėjai ėmė rinktis profesionalesnę įrangą.

Kelių tūkstančių litų už slidinėjimo įrangą dažniausiai nepagaili tie pirkėjai, kurie jau išbandė kalnų slidinėjimą.

"Mėgėjai per keletą sezonų apsisprendžia, ko jiems iš tikrųjų reikia", - sakė G.Umaras.

Sportinę aprangą siuvančios bendrovės "Audimas" pardavimų direktoriaus Arvydo Povilaičio teigimu, susidomėjimas žiemos sporto šakomis pastaraisiais metais nuolat didėjo.

Tai susiję ir su gyventojų pajamų didėjimu, kelionių agentūrų pasiūlymais bei šiais metais vykusiomis Turino žiemos olimpinėmis žaidynėmis.

"Egmindos" apyvarta šį sezoną iš prekybos žiemos sporto įranga, palyginti su praėjusiu sezonu, padidėjo 30 proc. Šiemet padaugėjo pirkėjų, padidėjo vidutinė kaina, kurią sumokėjo pirkėjas.

Bendra "Audimo" apyvarta šį žiemos sezoną - nuo pernykščio spalio iki šių metų vasario - buvo 20 proc. didesnė nei ankstesnį žiemos sezoną. Tuo tarpu slidinėjimo bei kitos žiemos sporto aprangos bendrovė "Audimas" pardavė 45 proc. daugiau.

Pasak A.Povilaičio, šiemet aprangos parduota gerokai daugiau, nes pirkėjams, be įprastos slidinėjimo aprangos, buvo pasiūlyta snieglentininkų aprangos bei Lietuvos olimpinės rinktinės Turino žaidynėse aprangos.

Žiemos sporto apranga vyrai domisi aktyviau nei moterys.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją