Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija jau keletą metų kaupia juoduosius viešbučių klientų sąrašus – „prisikiaulinęs“ viename viešbutyje, žmogus į kitą tiesiog nebus priimamas.

Nemokančių padaugėjo

„Šiame sąraše apie 50 žmonių“, – L.T. sakė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vykdomoji direktorė Eglė Dilkienė.

Pasak jos, paskutinėmis dienomis prasidėjo tokių klientų bumas: „Jų kažkodėl padaugėjo. Vien vasario mėnesį tokių buvo net septyni, o pra-ėjusių metų pabaigoje – nė vieno“.

Į piktybiškai nemokančių klientų sąrašus gali žvilgtelėti daugelis viešbučių, tad klientai prieš apgyvendinimą tikrinami.

„Tokie žmonės pridaro ne šimtus, o dešimtis tūkstančių litų nuostolių, todėl jų duomenų kaupimas – vienintelis būdas užkirsti tam kelią“.

Vagia nuolat

Kaip L.T. pasakojo sostinės viešbučio „Holiday Inn“ vyriausioji administratorė Audronė Didžiokienė, dažniausiai tokie žmonės apsigyvena kelioms paroms ar net savaitėms.

„Iš karto jie moka, o paskui ima pasakoti istorijas, kad laukia pavedimo ir jau netrukus gaus pinigų. O po to tiesiog dingsta. Pinigus išreikalauti pavyksta ne visada“, – kalbėjo A.Didžiokienė.

Vienas iš šio viešbučio klientų, pasak administratorės, kone kiekvieną kartą ką nors nugvelbia – vonios kilimėlį, pagalvę, chalatą.

„Tačiau jis – labai svarbus mūsų grupės klientas, todėl tiesiog užmerkiame akis.

Kita vertus, šios vagystės – smulkmena, nes kiti naudojasi baru, valgo restorane, gyvena kelias savaites ir tiesiog pasprunka. Tada nuostoliai siekia dešimtis tūkstančių litų“, – pasakojo A.Didžiokienė.

Dažniausiai viešbučiai problemų turi su privačiais klientais.

Juoduosiuose sąrašuose jų daugiausiai. Dažniausiai prisidirba lietuviai – užsienietis tarp nesusimokėjusių vos vienas kitas.