Pareiškime bendrovė teigia siekianti „parduoti visą „McDonald‘s“ restoranų Rusijoje portfelį vietiniam pirkėjui“, ir priduria, kad dėl to esami prekybos taškai „nebenaudos „McDonald‘s“ pavadinimo, logotipo, rinkodaros ir meniu, nors Bendrovė ir toliau išlaikys savo prekių ženklus Rusijoje“.

Nuo vasario mėnesio, kai Rusija įsiveržė į Ukrainą, daug Vakarų įmonių pasitraukė iš Rusijos.

Kovo mėnesį „McDonald‘s“ uždarė visus savo 850 restoranų šalyje, kurioje, jos teigimu, dirba 62 tūkst. žmonių.

Tačiau pirmadienį ji žengė dar vieną žingsnį ir pareiškė: „Po 30 metų darbo šalyje „McDonald‘s“ korporacija paskelbė, kad pasitrauks iš Rusijos rinkos ir pradėjo savo verslo Rusijoje pardavimo procesą“.

„Dėl humanitarinės krizės, kurią sukėlė karas Ukrainoje, ir vis labiau neprognozuojamos veiklos aplinkos „McDonald‘s“ priėjo prie išvados, kad toliau turėti verslą Rusijoje nebegalima ir tai neatitinka „McDonald‘s“ vertybių“, – sakoma pareiškime.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją