Pasak įmonės vadovo Andriaus Ladausko, apyvartos augimą lėmė toliau didėjusi aktyvių klientų bazė, investicijos į paslaugos vystymą ir susiformavę nauji gyventojų apsipirkimo įpročiai.

Sutelkusi didžiausią dėmesį į tolesnį augimą ir investicijas, įmonė metus baigė su 4 mln. eurų nuostoliu. Pasak A. Ladausko, prioritetas išlieka toliau auginti rinką, kuriant elektroninio apsipirkimo standartą ir investuojant į paslaugų ir operacijų vystymą.

„Logistikos kaštai sudaro žymią dalį „Barboros“ išlaidų, nes prekių pristatymas į namus išlieka populiariausiu prekių pristatymo būdu. Tačiau norime, kad kuo daugiau klientų išbandytų paslaugą, drąsiau patikėtų prekių surinkimą ir pristatymą mums, todėl logistikos išlaidas nusprendėme prisiimti sau“, – sako A. Ladauskas.

Įmonės išlaidos augo ir prekių pakavimui, nes „Barbora“ pernai vasarą visose šalyse atsisakė pigesnės plastikinės pakuotės ir perėjo prie brangesnių, tačiau tvaresnių popierinių maišų. Kartu daugiau nei 50 proc. sumažino ir vienkartinių plastikinių maišelių naudojimą, nurodoma „Barboros“ pranešime.

Vystydama paslaugą, pernai „Barbora“ pristatė greito prekių atsiėmimo paslaugą „Drive-in 30 min.“, o metų pabaigoje Vilniuje atidarė pirmąją Baltijos šalyse hibridinę tamsiąją parduotuvę.

Bene didžiausias įmonės dėmesys pernai buvo nukreiptas į vidinį augimą. Antroje metų pusėje „Barbora“ augino tiek savo komandą administracijoje, tiek surinkimo ir logistikos centruose, priimdama daugiau kaip 200 darbuotojų. Įmonė investavo ir į darbuotojų gerovę, didindama bazinius atlyginimus kurjeriams ir surinkėjams, keisdama naujokų atlyginimų politiką ir išplėsdama motyvacinę sistemą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją