„Parduotuvių darbo laiką ilginame klientų patogumui, atsižvelgdami į jų apsipirkimo įpročius. Vasarą, kai dienos ilgesnės, žmonių gyvenimo ritmas pasikeičia, todėl ir mes stengiamės prie to prisitaikyti, kad klientai patogiai ir neskubėdami galėtų apsipirkti ir vėlesniu laiku“, – sako „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad ilgėjant parduotuvių darbo laikui, dėmesio centre išlieka pirkėjų bei darbuotojų saugumas. Nors privalomų COVID-19 ligos prevencijos reikalavimų beveik nebelieka, tačiau svarbu laikytis bendrųjų saugumo rekomendacijų.

„Labai prašome klientų elgtis atsakingai bei sąmoningai patiems nuspręsti dėl kaukių būtinumo ir laikytis saugaus atstumo, nes saugome ne tik save, bet ir kitus. Iš savo pusės mes reguliariai rūpinamės saugumu parduotuvėse – vėdiname ir valome patalpas, dezinfekuojame paviršius, sudarome galimybę dezinfekuoti rankas bei esame sužymėję ant grindų specialias linijas, rodančias saugų atstumą“, – pažymi E.Dapkienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją