„Rezultatais tikrai džiaugiamės, jie yra net aukštesni nei priešpandeminiu laikotarpiu, bet jie galėjo būti dar geresni, jeigu ne toks didelis sergamumas ar ne Ukrainoje prasidėjęs karas – šių veiksnių įtaka atskirose rinkose, kuriose dirbame, buvo labai skirtinga“, – BNS sakė „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Pasak jo, pirmojo ketvirčio apyvarta buvo 5,7 proc. didesnė nei tuo pat metu 2019-aisiais.

Sausio-vasario mėnesių apyvartai neigiamą įtaką darė visose Baltijos šalyse dėl sparčiai plitusi koronaviruso omikron atmaina, o kovą – ir Rusijos pradėtas karas Ukrainoje, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė grupė.

Anot R. Pervenecko, pardavimai geriausiai klostėsi Lietuvoje, o neigiama įtaka labiausiai jautėsi Estijoje. Jo teigimu, kol kas nereikėtų vertinti aukštos infliacijos Lietuvoje įtakos įmonės pardavimams.

„Drabužių versle dar nėra tokių didelių infliacijos požymių. Taip, kainos po truputį didėja, bet reikia įvertinti tai, kad jos ilgai nekito, o atskiruose segmentuose net ir mažėjo. Kokios bus kainos po pusmečio ar devynių mėnesių, sunku pasakyti. Nemanau, kad drabužių kainos nešuoliuos taip drastiškai, kaip kai kurių maisto produktų ar energetikos, bet natūralu, kad didėjimo neišvengsime“, – kalbėjo R. Perveneckas.

„Aprangos“ grupės konsoliduotas nuostolis prieš apmokestinimą per tris mėnesius siekė 0,04 mln. eurų, kai pernai tuo pačiu laikotarpiu nuostolis siekė 2,98 mln. eurų, kai dėl pandemijos buvo uždarytos parduotuvės.

„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 169 parduotuvių tinklą – 102 Lietuvoje, 46 Latvijoje ir 21 Estijoje.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.