„Neabejojame Baltijos šalių e. komercijos rinkos augimo potencialu ir mūsų e. prekybos platformai pasiekiamomis galimybėmis. Reikšmingos investicijos jau išvystytą ir rinkai pritaikytą e. prekybos sistemą įgalins tvariai plėstis, gerinti prekių asortimento ir paslaugų kokybę, o tuo pačiu – įtvirtinti regiono lyderio vardą“, – sako „PHH Group“, kuriai priklauso „Pigu.lt“, valdybos pirmininkas Danielis Ropersas.

„COVID-19 apribojimai suteikė didžiulį postūmį prekybos taškams persikelti iš fizinės prekybos į internetą. Praktiškai per naktį turėjome patrigubinti savo e. prekybos platformos pajėgumus. E. prekyba ir toliau išlieka aktuali. Reikšmingos investicijos leis mums pasiūlyti naujiems pardavėjams prisitaikyti prie pakitusios verslo aplinkos kartu su mūsų e. prekybos platforma“, – sako „PHH Group“ ir „Pigu.lt“ vadovas Dainius Liulys.

Anot jo, bus plečiamos e. prekybos platformos pardavėjams aktualiausios paslaugos – sandėliavimo ir logistikos, mokėjimų ir klientų aptarnavimo srityse. T

Jau šiais metais e. platformoje prekiaujančių pardavėjų skaičių planuojama plėsti nuo 4000 iki 8000, o jų siūlomų prekių asortimentą – nuo 1,4 mln. iki 2,4 mln. skirtingų produktų.

Šiuo metu išoriniai pardavėjai generuoja daugiau nei 20 proc. visos „Pigu.lt“ e. platformos apyvartos. Per ateinančius dvejus metus šį skaičių ketinama padidinti iki 50 proc. apyvartos.

Tikimasi, kad per kelerius metus „Pigu.lt“ e. platformoje prekiaus apie 10000 pardavėjų.

„Fokusuosimės ne tik į naujų pardavėjų pritraukimą, e. prekybos platformos plėtrą, bet ir svarbiausių platformos paslaugų stiprinimą“, – vardina D. Liulys.

Įmonė plės kitos dienos prekių pristatymą užtikrinančią paslaugą „Fulfillment by Pigu“. Informuojama, įmonė spartins ir pardavėjų veiklos e. platformoje starto procesą, pateiks įvairesnių finansavimo sprendimų, toliau plėtos pardavėjams skirtų mokymų programą.

„PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformą Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.