Praėjusiais metais „Luminor“ didino kreditavimo apimtis tiek privačių, tiek verslo klientų segmente, gerokai išaugo naujų paskolų apimtys.

Banko grynasis pelnas pernai sudarė 74,7 mln. eurų, palyginti su 33,1 mln. eurų užpernai. Informuojama, kad geresnius rezultatus daugiausia lėmė didesnės grynosios palūkanų ir mokesčių pajamos, sumažintos sąnaudos ir sumažėję atidėjiniai neveiksnioms paskoloms.

Banko nuosavo kapitalo grąža pagerėjo iki 4,6 proc., palyginti su 2,0 proc. užpernai. Išimtinės išlaidos sudarė 76,8 mln. eurų. Nuosavo kapitalo grąža neįtraukus šių išlaidų būtų buvusi 8,7 proc. Gruodžio mėnesį išmokėjus 190 mln. eurų dividendų, „Luminor” kapitalo pakankamumas išlieka stiprus – 1 lygio kapitalo pakankamumo rodiklis CET 1 metų pabaigoje viršijo 20 proc.

„Praėjusių metų sausį pradėjome kitą banko strategijos etapą, orientuotą į klientų – Baltijos šalių gyventojų ir įmonių – aptarnavimą bei verslo augimą. Turime dar daug nuveikti, kad iki galo įgyvendintume išsikeltus tikslus, bet mane drąsina per metus padaryta pažanga ir rezultatyvūs darbai. Visa tai pasiekė mūsų darbuotojai, kurie atliko puikų darbą, dažnai – sunkiomis aplinkybėmis.

Nors COVID-19, auganti kainų infliacija ir invazijos į Ukrainą pasekmės yra artimiausi iššūkiai, mūsų kryptis ateinančiais metais yra aiški.

Remdami savo klientus, darbuotojus ir bendruomenes, kurioms teikiame paslaugas, turime tris prioritetus. Pirma, bendradarbiauti su daugiau klientų – ypač būsto ir vartojimo paskolų, smulkaus ir vidutinio verslo segmentuose – sieksime išplėsti produktų pasiūlą ir pagerinti klientų patirtį. Antras mūsų prioritetas yra padidinti efektyvumą ir pagerinti IT veiklą. Ir trečia, mes toliau kursime savo kultūrą. Saugosime tvirtą finansinę būklę, apdairiai valdysime riziką ir vykdysime platesnius įsipareigojimus”, – komentuoja „Luminor” banko generalinis direktorius Peteris Bosekas

„Žvelgiant iš šiandienos perspektyvos, praėjusieji metai atrodo tiesiog labai darbingi ir ramūs, nepaisant naujų COVID-19 pandemijos bangų ir metų pabaigoje kilusios energijos resursų kainų krizės. Galima sakyti, kad 2021-ieji praėjo susitelkus į vidinių procesų tobulinimą ir klientų patirties gerinimą, o metiniai rezultatai rodo, kad šios pastangos buvo vaisingos.

Į 2022 metų turbulencijų ruožą bankas įžengia sutvirtėjęs, turintis daugiau galimybių ir kompetencijų“, – teigia „Luminor“ banko Lietuvoje vadovas Andrius Načajus:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją