„Pastaruosius kelerius metus susiduriame su papildomais iššūkiais, kuriuos sukelia tiek besitęsianti koronaviruso pandemija, tiek karas Ukrainoje. Esame dėkingi savo darbuotojams už jų be galo svarbų kasdienį darbą per visą šį laikotarpį – jie ne tik rūpinasi, kad lentynose nepritrūktų būtiniausių prekių, bet ir pasirūpina parama ukrainiečiams.

O pirkėjus kviečiame kuo anksčiau pradėti planuoti šventinius apsipirkimus, kad šv. Velykoms visi pasiruoštume ir patogiai, ir saugiai, t.y. nesibūriuodami parduotuvėse“, – sako Ernesta Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Pasak E. Dapkienės, pirmosios Velykoms skirtos prekės, pavyzdžiui, saldumynai į parduotuves atkeliavo dar kovo viduryje. Tačiau tradicinė šiai gražiausiai pavasario šventei skirta kampanija „Velykų Velykos“ startuoja paskutinėmis kovo dienomis. Artėjant Velykoms pirkinių krepšelyje dominuoja šviežia žuvis, majonezas, krienai, mėsa ir paukštiena, daržovės, įvairūs saldumynai. Taip pat perkamos namų dekoravimo priemonės.

„Šiuo metu prekės dar keliauja į parduotuves“, – prideda E. Dapkienė.

Artėjant Velykoms pagrindinio šios šventės produkto – kiaušinių – paklausa išauga maždaug dvigubai, palyginti su įprastu laikotarpiu. Vis dažniau žmonės kiaušinius renkasi ne tik pagal jų lukšto spalvą, bet ir atsižvelgia, kokiomis sąlygomis yra laikomi paukščiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją