Į redakciją kreipęsis skaitytojas Alfredas pasakojo, kad dar prieš kurį laiką iš prekybos centro „Ermitažas“ buvo įsigijęs faneros.

Jos kilmės šalis, kaip tikino, tada buvo nurodyta Baltarusija, tačiau dabar vyras tikino pastebėjęs tam tikrus pokyčius, kurie susiję su prekės kilme.

„Vykstant karui Ukrainoje pamaniau, kad šios baltarusiškos faneros man įsigyti jau nepavyks. Nieko panašaus!

Ji liko prekyboje, tačiau dabar kilmės šalis nurodoma Lietuva“ , – sakė jis.

„Kol kiti verslai išima iš prekybos baltarusiškas ir rusiškas prekes, „Ermitažas“ elgiasi paprasčiau, jas tiesiog pavadina „lietuviškomis“, – tikino Alfredas.

Dėl pastebėtų neatitikimų redakcija kreipėsi į prekybos centro „Ermitažas“ atstovus. Jo marketingo ir pardavimų skatinimo skyriaus direktorė Ieva Vasiliauskienė teigė, kad šiuo atveju įvyko žmogiškoji klaida.

„Minėtos prekės kilmės šalis buvo pakeista į lietuvišką tiesiog dėl žmogiškosios klaidos. Tikriname ir atnaujiname didelę asortimento dalį ir su juo susijusius duomenis.

Minėta prekė pateko į naujinimo sąrašus, todėl buvo neteisingai atliktas prekės kilmės šalies pakeitimas. Beje, tiekėjo žiniomis lietuviškos kilmės fanerą turėsime po kelių savaičių“, – sakė ji.

Įmonės atstovė taip pat teigė, kad UAB „Ermitažas“ vasario 24 d. kartu su kitomis „Vilniaus prekybos“ grupės įmonėmis priėmė sprendimą sustabdyti prekių užsakymus, kurių kilmės šalys – Rusija ir Baltarusija.

„Taip pat, nutrauktas bendravimas su šių šalių tiekėjais. Siekianti užtikrinti prekių pasiūlą, tų kategorijų prekėms ieškomos alternatyvos. Dalį rusiškos ir baltarusiškos kilmės prekių, kurią galima grąžinti tiekėjams, mėginame grąžinti. Prekės, kurių grąžinti negalime yra paliktos išparduoti.

Dėkojame pirkėjams, kad padėjo identifikuoti klaidą. Ją pataisėme sistemoje“, – sakė atstovė.