Praėjusieji metai įmonei atnešė didelių ir reikšmingų pokyčių – „Audimas“ pertvarkė savo organizacinę struktūrą: atskyrė gamybos ir prekybos veiklą vykdančias įmones bei įsteigė nekilnojamo turto valdymo bendrovę.

Užsakomosios gamybos verslu užsiima UAB „Audimas Supply“, o prekinio ženklo verslu – UAB „Audimas Brand“. Rugpjūčio pabaigoje nekilnojamąjį turtą pradėjo valdyti UAB „Audimo turtas“. Kontroliuojančioje bendrovėje „Audimas“ liko sutelktos finansų, informacinių sistemų, personalo administravimo, turto valdymo ir kitos veiklos.

„Audimo“ valdybos pirmininkas bei „LitCapital“ vadovaujantis partneris Šarūnas Šiugžda teigia, kad nors grupės bendrovės kaip ir kiti rinkos dalyviai 2021 metais susidūrė su reikšmingais tiekimo grandinių trikdžiais, žaliavų kainų augimu ir talentų stygiumi, laiku priimti sprendimai dėl elektroninės prekybos kanalo vystymo ir geras sąnaudų valdymas lėmė gerus rezultatus.

2022 metais planuojama išlaikyti panašius veiklų augimo tempus bei investuoti į naujas technologijas, verslo modelio ir produktų nišas, dar labiau stiprinti prekinio ženklo žinomumą, teigiama bendrovės „Audimas“ pranešime.

Keletą mėnesių dėl karantino uždarytos „Audimas Brand“ parduotuvės neigiamos finansinės įtakos nepadarė – atvirkščiai, įmonės pajamos 2021 metais augo 11 proc. Įmonė ne tik tobulino savo elektroninę prekybą, tačiau plėtė ir fizinės prekybos tinklą – atidarė dvi naujas parduotuves Vilniaus „Akropolyje“ bei Pilaitės „Outlet“ prekybos centruose.

„Naujoji Vilniaus „Akropolio“ parduotuvė tapo mūsų pačia pagrindine lokacija, kurioje siekiame pabrėžti tai, kas „Audimą“ išskiria iš kitų – lietuviškumo tematika, santykis su gamta, tvarumas“, – pranešime sako „Audimas Brand“ vadovas Hardy Schulzas.

Tuo tarpu „Audimas Supply“ 2021 metais pajamas augino net 26 proc. Gerus rezultatus lėmė įsibėgėjęs vartojimas, tad grįžtama prie strategijos orientuotis į sudėtingesnius, inovatyvesnius ir tvaresnius gaminius.

Kaip teigia „Audimas Supply“ vadovė Inga Dumbliauskienė, viena iš didžiausių šio verslo stiprybių – lankstūs ir tvarūs sprendimai, orientacija į gaminių kokybę ir klientų poreikius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją