„Per pastarąsias savaites išaugusio skundų skaičiaus dėl vėluojančio ar užtrunkančio siuntų pristatymo RRT nepastebėta“, – Eltai atsiųstame komentare teigia RRT atstovė ryšiams su visuomene Rasa Karalienė.

Pasak tarnybos atstovės, įstatymuose yra nustatytas žalos atlyginimas tik už dingusias registruotąsias ar įvertintąsias pašto siuntas, taip pat jei jose trūksta daiktų arba jei jos buvo sugadintos. Tačiau dėl vėluojančios siuntos, anot jos, žalos atlyginimas nėra numatytas.

„Pagal pašto veiklą reguliuojančius teisės aktus pašto paslaugos teikėjų atsakomybė už užtrunkantį pašto siuntų pristatymą nenumatyta. Žalos atlyginimo galima būtų tikėtis pašto siuntai dingus, esant jai sugadintai“, – pažymi R. Karalienė.

Pašto įstatyme numatyta, kad siuntėjas pretenziją dėl dingusios pašto siuntos, trūkstamų ar apgadintų siųstų daiktų gali pareikšti pašto paslaugos teikėjui per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos, skelbiama RRT puslapyje.

Taip pat įstatyme numatyta, kad pašto paslaugą teikianti įmonė privalo atsakyti į su pašto paslaugos teikimu susijusį naudotojo skundą per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos. Jeigu per šį terminą paslaugos teikėjas nepateikė atsakymo į pretenziją, gyventojas gali kreiptis į RRT pateikdamas savo pretenzijos paslaugos teikėjui kopiją.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją