Per pastaruosius porą metų internetinės „Gintarinės vaistinės“ pardavimai išaugo 3 kartus. Planuojama, kad šiemet pardavimai turėtų augti dar 25 proc. To priežastis – didesnis dėmesys elektroninei komercijai, komandos ir asortimento plėtra, taip pat išaugęs internetinės vaistinės žinomumas rinkoje.

„Kita svari priežastis – dėl pandemijos pasikeitę vartotojų įpročiai. Vis daugiau gyventojų renkasi apsipirkimą internetinėse vaistinėse. Tai parodo ir praėjusių metų gruodžio mėnesio internetinių parduotuvių lankomumas Lietuvoje – į jį pateko net dvi internetinės vaistinės“, – komentuoja „Limedika“ skaitmeninių pardavimų vadovas Aurimas Bejeris.

Pasak jo, į internetinę vaistinę ketiname investuoti 2 mln. eurų, už kuriuos bus tobulinama elektroninės komercijos sistema ir vartotojų patirtis, logistikos sprendimai, taip pat intensyvinama komunikacija.

„Nors fizinės vaistinės niekur nedings, pandemija išryškino internetinių vaistinių svarbą šalyje. Jų reikšmė dar labiau išaugs pradėjus internetinę prekybą receptiniais vaistais. Registrų centras šiuo metu jau dirba prie e. sveikatos sistemų pokyčių. Savo ruožtu turėsime pasiruošti mūsų sistemų sąsajai su e. sveikatos portalu. Visuomenei tai gerokai palengvins receptinių vaistų įsigijimą ir sukurs galimybę apsipirkti neišėjus iš namų“, – sako A. Bejeris.

Vaistinių tinklo duomenimis, praėjusių metų perkamiausių prekių internetinėje vaistinėje dešimtuke užtikrintai karaliauja vitaminai bei maisto papildai, taip pat kosmetikos ir grožio prekės.

„Tarp vaistinės „bestselerių“ visada būdavo vitaminų ir maisto papildų, tačiau jų pardavimo apimtys pernai stipriai šoko aukštyn. Neabejotinai tam įtakos turėjo COVID-19 pandemija. Visuomenė pradėjo labiau rūpintis savo sveikata, imuniteto stiprinimu. Stebint tendencijas, vartotojų rūpinimasis savo sveikata bei jos stiprinimu išliks ir toliau“, – aiškina skaitmeninių pardavimo vadovas.

Jis prognozuoja, kad internetinėse vaistinėse ir toliau sėkmingai augs vitaminų bei maisto papildų, taip pat kosmetikos kategorijos pardavimai. Augimo potencialas įžvelgimas ir slaugos bei higienos prekių kategorijoje. Tai apima burnos, asmens higienos prekes, slaugos priemones.

Anot A. Bejerio, dažniausiai internetinėse vaistinėse apsiperka 25-35 metų moterys iš didžiųjų šalies miestų.