„Dabartinėje poliarizuotoje atmosferoje matome daugybę įsiaudrinusių nuomonių šia tema, bet pasakysiu paprastai: bendros krypties tai nekeičia. Pasiūlymai, kurie yra svarstomi, jie negrąžina į laikus, kada alkoholio reklama buvo leidžiama ar kada parduotuvėse visą parą galėjai nusipirkti alkoholinių gėrimų – apie tai niekas nekalba. 

Ne visas diskusijas girdėjau, kas šiandien įvyko Ekonomikos komitete, bet manau, kad nė vienas Seimo narys tokio pasiūlymo nėra teikęs ir tai, kad mes turėtume protingą, sureguliuotą alkoholio kontrolę politiką yra, man atrodo, kiekvieno iš politikų tikslas“, – teigia Laisvės frakcijos seniūnas.

Anot jo, Alkoholio kontrolės įstatyme būtina tikslinti reklamos dalį, kuri, jo nuomone, buvo parašyta atmestinai.

„Reklamos dalis alkoholio kontrolės įstatyme praėjusioje kadencijoje, mano požiūriu, buvo parašyta labai atgrubnagiškai, kas kelia didelius klausimus dėl to, kaip yra reikalinga taikyti tą įstatymą. Tokie dalykai kaip vyno žurnalas, someljė festivalis ar vyno dienos nuolatos kabo po Damoklo kardu dėl dviprasmiškų interpretacijų, kurias po to įvairios valstybės institucijos taiko.

Reklamos dalyje reikia patikslinti tai, kas buvo netikslu – kad mes visi pripažįstame, jog toks dalykas kaip vynas ar šampanas egzistuoja ir tokia informacija, pavyzdžiui, apie jo gamybos būdą, tradicijas, apie tai, kuo skiriasi vyno gamyboje vynuogės nuo dirvožemio įtakos, kad tai galėtų būti publikuojama labai aiškiai reglamentuojant įstatyme“, – aiškina politikas.

Tačiau V. Mitalo įžvalgos piktina buvusį Sveikatos apsaugos ministrą: jeigu tikslas yra auginti alkoholį vartojančių asmenų kiekį, tuomet galima atšaukti visą įstatymą, ironiškai atkerta A. Veryga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)