Pasak oro uosto vadovės Aurelijos Kuezados, ilgiausias regione orlaivių takas gali priimti didelius, visiškai pakrautus orlaivius, tačiau nuo šiol jie galės judėti savarankiškai.

„Tokio dydžio orlaiviams riedant per siauru riedėjimo taku, jiems turėdavo asistuoti ir juos tempti specialus vilkikas. Dabar pilotai tą galės daryti savarankiškai, be papildomos pagalbos“, – pranešime sakė A. Kuezada.

Riedėjimo tako plotis dabar siekia 23 metrus ir atitinka didžiausių orlaivių sparnų ilgį. 747 metrų ilgio taku iki perono dabar gali savarankiškai riedėti „Boeing 747“ ir „Airbus330“ orlaiviai.

Į modernizavimą 5 mln. eurų investavo oro uosto savininkė – Šaulių miesto savivaldybė, o dar 4,7 mln. eurų skyrė Susisiekimo ministerija.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją