Pirmuoju tiesioginiu reisu iš Vilniaus į Dominikos Respubliką skridę ir 7 dienas prie Karibų jūros poilsiavę lietuviai namo grįžo nusivylę.

„Tai – sugadintos atostogos“, – nusivylimo neslepia poilsiautojas Gediminas Daunaravičius.

Gedimino šeimai ir dar apie 60-čiai lietuvių atostogas Dominikos Respublikoje apkartino viešbutis. Išlipę iš lėktuvo Punta Kanoje poilsiautojai sužinojo, kad vietoje įsigyto 5 žvaigždučių viešbučio jiems teks gyventi kitame prabangiame viešbutyje. Tačiau, anot Gedimino, jis buvo daug pigesnis ir prastesnis.

„Palyginimas: kaip „Prada“ ir inkariukai. Tokia situacija. Skiriasi kaip žemė ir dangus. Mes ne tą pirkome“, – piktinasi jis.

Pasipiktinimą dėl pakeisto viešbučio lietuviai skubėjo lieti socialiniuose tinkluose. Čia jie dalijasi vaizdo įrašais ir komentavo, kad sumokėję 6 tūkst. eurų už poilsį tikėjęsi ne to. Viešbutyje esą prastas maistas, kambariuose nėra karšto vandens.

„Atėjome ryte praustis ir vanduo tiesiog nebėga“, – vaizdo įraše kalba moteris.

Kai kurie pakeistu viešbučiu pasibaisėję lietuviai neliko jame nakvoti.

„Buvo labai baisu. Užvažiuoji į „lobby“ (liet. vestibiulį) ir matai, kad tai tikrai ne 5 žvaigždės. Nėra nei teritorijos, baro ar dar ko nors“, – pasakoja poilsiautojas Ilja Žukovskis.

Kelionių organizatorius „Itaka Lietuva“ sako, kad nesklandumai vyko išsirinktam viešbučiui perpardavus savo kambarių skaičių, todėl „Itaka“ surado kitą, irgi 5 žvaigždučių viešbutį, kuris pagal atsiliepimus esą mažai nusileido pirmajam.

„8,5 – turistų atsiliepimai, kai viešbučio, į kurį planavo mūsų keliautojai, lygiai toje pačioje platformoje įvertinimas – 8,6. Praktiškai analogiška. Be abejo, galbūt skiriasi pastatymo metai, dėl to galbūt viešbučio išvaizda, jo koncepcija – skiriasi“, – komentuoja „Itaka Lietuva“ pardavimų tinklo vadovė Daiva Strumskienė.

Poilsiautojams skaudu dėl „Itaka Lietuva“ komunikacijos. Kelionių organizatorius apie perpildytą viešbutį žinojo dar prieš išskrendant iš Lietuvos, tačiau pranešė tik nusileidus Dominikos Respublikoje.

„Pasakė, kad žinojo prieš dvi paras. Išeina, kad kai buvome Vilniuje, jie jau žinojo. Galėjo pasakyti, kad tokia situacija yra, jūs pasirinkite kažką kito, sugalvoti kokią alternatyvą“, – pažymi poilsiautojas I. Žukovskis.

„Itaka“ nukentėjusiems lietuviams pasiūlė nemokamą ekskursiją, suteikė 5 eurų nuolaidą kitoms ekskursijoms, galimybę papildomai lankytis kituose restoranuose ir baseinuose. Nusivylusiems poilsiautojams tai – menka paguoda.

„Abdurdas, kloundada. Bet kuriuo atveju „Itaka“ gaus ieškinį. 60 žmonių jį planuoja ir, manau, mes tuos pinigus susigrąžinsime“, – svarsto Gediminas.

Pretenzijos „Itakai“ plaukė dar atostogų metu, o kaip bus su kompensacijomis, kelionių organizatorius neturi atsakymo.

„Kompensavimo būdas bus apskaičiuojamas įvairiai. Kažkam bus apskaičiuojama apgyvendinimo dalis, kažkam galbūt kambario keitimas, todėl tai bus labai individualu“, – aiškina D. Strumskienė.

Anot „Itakos“, kas Dominikos Respublikoje atostogauja dvi savaites, nuo šeštadienio jie perkelti į viešbutį, kuriame ir turėjo gyventi.

„Perkelti į viešbutį, kuriame ir turėjome būti. Aišku, gaila, kad iš dviejų savaičių teks tik savaitė. Bet šio viešbučio net nėra ką lyginti su anuo. Ten buvo visiška vištidė: vištos, kalakutai vaikšto. Mes nepirkome poilsio tokioje vištidėje. Mes norėjome normalaus baseino, kokybiško maisto ir pan.“, – pasakoja Vidmantė Martikonytė-Medišauskienė.

Dėl pakeisto viešbučio tulžį ant organizatoriaus lieja ne visi. Kai kurie sako puikiai pailsėję.
„Turėjome patekti į „Lopesan“ viešbutį, bet patekome į „Princess“. Viskas buvo labai aukšto lygio: ir maistas, kambariai, teritorija, viskas super“, – pažymi poilsiautoja Jelena.

„Itaka Lietuva“ atstovė sako, kad nesusipratimų dėl viešbučių iškyla itin retai, tačiau pirmąsyk kambarių negavo tiek daug lietuvių.