Į LAL privatizavimo patarėjo (Vokietijos bendrovės "Indecon Consulting") laiškus atsiliepė bendrovės "Allitalia" (Italija), "Finair" (Suomija), "Maersk Air" (Danija) bei Skandinavijos "SAS". Pastarųjų trijų bendrovių susidomėjimas vertinamas realiausiai, pirmadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".

Nežinomas likti panorėjęs valdininkas dienraščiui teigė, kad geriausiai LAL būtų parduoti "Finair", nes ši bendrovė beveik neturi veiklos centrų aplinkinėse rinkose, todėl būtų suinteresuota išsaugoti LAL susisiekimo maršrutus.

Kol kas galioja Vyriausybės nutarimas užsienio investuotojams parduoti 49 proc. LAL akcijų, tačiau atsižvelgus į privatizavimo patarėjų pasiūlymus, ši nuostata gali būti pakeista. Valstybė valdo 100 proc. LAL akcijų. Kada bus skelbiamas privatizavimo konkursas dar neaišku.

Jau buvo skelbta, kad LAL nuo kovo 31 dienos keičia oro uostą Londone - bendrovės lėktuvai leisis ne "Heathrow", bet "Gatwick" oro uoste. Galimybę skraidyti į "Heathrow" oro uostą LAL už 2,4 mln. Didžiosios Britanijos svarų sterlingų pardavė oro bendrovei "British Airways".

Tačiau po šio sandorio komplikuojasi LAL bendrojo kodo sutartis su Ispanijos oro bendrove "Iberia", pagal kurią keleiviai iš Vilniaus per "Heathrow" oro uostą skraidinami į Madridą. Dabar į Madridą keleivius numatoma skraidyti per Paryžių.

LAL svarsto galimybes pasirinkti ir kitą oro uostą Paryžiuje. Tai "Lietuvos rytui" patvirtino ir bendrovės direktorius strategijai Vidas Žvinys, anot kurio, vasaros viduryje LAL lėktuvai Paryžiuje gali pradėti leistis "Orli" oro uoste. Dabar LAL Paryžiuje naudojasi tarptautinio "Charles de Gaulle" oro uostu.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją