Kai kurių pokyčių klientai sulauks dar šiemet – 400 tūkst. vartotojų, besinaudojančių SEB „Mylimiausia Mastercard“ mokėjimo kortelėmis, jau artimiausiais mėnesiais galės visas lojalumo programos naudas gauti pasinaudoję mobiliąja pinigine. Nebankines „Mylimiausia“ korteles skaitmenizuoti planuojama 2022 metais.

„Nepaisant įvairių prekybininkams ir paslaugų teikėjams tekusių suvaržymų COVID-19 pandemijos periodu, lojalumo kortelių naudotojų skaičius per pastaruosius metus ne tik kad nesumažėjo, bet ir dar labiau išaugo. Gerėjantys vartotojų lūkesčiai, taip pat aktyvesnė konkurencinė aplinka skatina imtis pokyčių.

Mūsų ateities vizija – programa, kuri padeda efektyviau ir lengviau planuoti asmeninę apsipirkimo kelionę randant dar daugiau naudingų produktų ar pasiūlymų. Programos skaitmenizacija taip pat bus nukreipta į vartotojų patogumą – jie gaus pasiūlymų ir įrankių, kurie padės planuotis savo pirkinius iš anksto“, – sako lojalumo programos „Mylimiausia“ projekto vadovė Jurgita Milaknytė-Ragelė.

2021 m. birželio 30 d. duomenimis, „Mylimiausia“ korteles turėjo 1,685 mln. vartotojų – 9 proc. daugiau nei prieš metus (1,544 mln.). Iš jų aktyvių naudotojų buvo 1,214 mln. – 1 proc. daugiau nei 2020 m. birželio 30 d. (1,2 mln.).

Šiuo metu „Mylimiausia“ korteles turintys vartotojai gali naudotis įvairiais pasiūlymais „Circle K“, „Čili Pizza“, „Gintarinės vaistinės“, SEB ir „Senukų“ tinkluose. „Mylimiausia“ pasiūlymai „Senukų“ tinkle vartotojams galios iki 2022 metų birželio mėnesio 18 dienos – pasibaigus 5 metų sutarčiai dėl dalyvavimo programoje, „Senukai“ nusprendė jos nebetęsti ir orientuotis į individualią lojalumo programą.

Pagal „Mylimiausia“ partnerių patvirtintą ilgalaikę plėtros strategiją per kelerius metus numatyta ženkliai išplėsti partnerių sąrašą.

„Norime patenkinti augančius vartotojų poreikius, kad programoje dalyvaujantys prekės ženklai padengtų platų kasdieninių apsipirkimo poreikių spektrą ir suteiktų daugiau progų sutaupyti. Todėl prie programos kviesime prisijungti ribotą partnerių kiekį iš kitų, tarpusavyje nekonkuruojančių sektorių – buitinės technikos, aprangos ir avalynės, vaikų prekių, telekomunikacijų, sveikatos, transporto, laisvalaikio ir sporto paslaugų, kelionių, draudimo kosmetikos ir grožio prekių“, – sako J. Milaknytė-Ragelė.

Pasak jos, šiuolaikiniam vartotojui labai svarbus patogumas, todėl siekiama, kad gyventojai gautų kuo daugiau naudų turėdami vieną integruotą mokėjimo ir lojalumo kortelę.

Tokias tendencijas atspindi ir Lietuvos bei užsienio šalyse atliekami vartotojų poreikių tyrimų duomenys. Pavyzdžiui, „Bond Brand Loyalty“ tyrimas, kurio metu buvo apklausta 50 tūkst. kanadiečių ir amerikiečių, atskleidė, kad tūkstantmečio (angl. millenials) ir Z karta išleidžia daugiau su lojalumo kortelėmis nei vyresnio amžiaus gyventojai – atitinkamai 65 proc. ir 56 proc. Nepaisant to, pastarieji yra labiau patenkinti lojalumo programomis nei jaunesnioji karta – atitinkamai 49 proc. ir 30 proc.

„Tiek užsienyje, tiek Lietuvoje vartotojai jaunėja, jie nori daugiau pasiūlymų, yra kur kas kritiškesni bei pripratę prie greito technologinio progreso – nuo šių pokyčių negalime atsilikti ir mes. Klientai nebenori kolekcionuoti gausybės kortelių. Konkuruoti su kitomis lojalumo programomis padeda tai, kad nuo pat pradžių mūsų programa vienijo skirtingų sričių partnerius, kurių gretas dabar ir ketiname plėsti“, – sako projekto vadovė.

2020 m. liepos mėnesį „Baltijos tyrimų“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, „Mylimiausia“ yra antra dažniausiai gyventojų naudojama lojalumo kortelė Lietuvoje.