„Viešbučių, restoranų ir kavinių sektoriuje per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, parduodamos produkcijos kiekis sumažėjo 11,9 proc. Nepaisant to, praradimus sugebėjome kompensuoti sėkmingais rezultatais kituose sektoriuose. Visų pirma augo parduotuvėse parduodamų gėrimų kiekis“, – pranešime sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Bendrovė nurodo, kad sėkmingai įgyvendina produktų krepšelio diversifikacijos strategiją, pavyzdžiui „PepsiCo“ nuo bendradarbiavimo pradžios rinkos dalis padidinta beveik 2 kartus, taip pat šiemet pardavimai augo 10 proc. lyginant su praėjusiais metais, daniško energinių gėrimų prekės ženklo „Cult“ pardavimai šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 107 procentais.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ yra viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. 2020 metais naujai pristatytas energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“.

Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 342 darbuotojai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)