Trečiadienį Seimo Ekonomikos komitetas pritarė Gitano Nausėdos siūlymams numatyti papildomus saugiklius Transporto veiklos pagrindų įstatymo ir lydimųjų teisės aktų paketui. Prezidentūros siūlymus palaiko ir Susisiekimo ministerija.

G. Nausėda liepą vetavo birželio pabaigoje priimtas įstatymų pataisas, kuriomis iki 2022 metų pabaigos Lietuvos oro uostai, „Oro navigacija“, Vidaus vandens kelių ir Klaipėdos jūrų uosto direkcijos taps akcinėmis bendrovėmis.

Prezidento vyriausiasis patarėjas Jaroslavas Neverovičius praėjusią savaitę Seime teigė, kad perdavus valstybės valdomą infrastruktūrą naujoms bendrovėms, būtina užtikrinti viešuosius ir su nacionaliniu saugumu susijusius interesus.

Prezidentas siūlo numatyti aiškų reikalavimą, kad visos šių bendrovių akcijos priklauso valstybei, savivaldybei arba jų valdomoms bendrovėms, taip pat kad jų valdomos infrastruktūros objektais negali būti užtikrinamos kitų įmonių prievolės.

Be kita ko, siūloma, kad Klaipėdos uosto direkcija turėtų stebėtojų tarybą su valstybės atstovais ir nepriklausomais nariais.

Seimo rudens sesijoje planuojama svarstyti ir dar vienos valstybės įmonės – Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) – pertvarką.

Mažinti valstybės įmonių skaičių Lietuvą paragino Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacija (EBPO), į kurią Lietuva įstojo 2018-aisiais.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)