Konsoliduotas grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) sausio-birželio mėnesiais buvo 175 mln. eurų – 7,4 proc. didesnis nei pernai tuo pačiu metu.

„Nepaisant sąnaudų dėl besitęsiančios pandemijos ir padidėjusios mokesčių naštos dėl Lenkijoje įvesto mažmeninės prekybos mokesčio, konsoliduota EBITDA marža išliko ta pati – 8 proc.“, – rašoma pranešime.

Pasak grupės, jos pajamas didino plėtra Lenkijoje ir elektroninė prekyba per platformą „Barbora“ – pastarosios pajamos išaugo 71,3 proc.

Pirmąjį pusmetį „Barbora” pradėjo veiklą Varšuvoje, o antrąjį plėtra buvo tęsiama į dar keturis miestus – Gdanską, Gdynę, Sopotą ir Lodzę.

Grupės konsoliduotos palyginamos tų pačių parduotuvių pajamos (angl. like-for-like – LFL) per metus augo 2,3 proc. (2,5 proc. – skaičiuojant pastoviu valiutos kursu).

Investicijos šiemet siekė 32 mln. eurų (pernai – 47 mln. eurų), daugiausia Lenkijoje, kur atidarytos 26 naujos parduotuvės.

„Maxima grupė“ artimiausiu metu ketina koncentruotis į Lenkijos rinką, kur jos pajamos sudarys vis didesnę dalį.

Bendrovė valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse ir Lenkijoje.

„Maxima grupė“ priklauso „Vilniaus prekyba“ įmonių grupei.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)