Pagal didžiųjų prekybos centrų taikomą tvarką, į juos patekti galima tik pateikus galimybių pasą, tačiau mažesnėse patalpose esančiuose salonuose būtiniausias paslaugas galės gauti visi.

„Klientų ir darbuotojų saugumas visuomet yra mūsų prioritetas. Tačiau būtiniausios telekomunikacijų paslaugos turi būti prieinamos visiems. Kai kurių procesų neįmanoma atlikti nuotoliniu būdu, tad operatyviai reaguojam ir užtikrinam, kad „Tele2“ klientų aptarnavimas ir toliau būtų kuo sklandesnis“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

Nuo rugsėjo 13-osios į visus didžiuosius prekybos centrus pirkėjai įleidžiami tik su galiojančiu galimybių pasu. Šio dokumento dėl kokių nors priežasčių dar neturintys, būtiniausias telekomunikacijų paslaugas ir toliau gauti gali „Tele2“ salonuose, esančiuose prekybos centruose ar patalpose, kurių plotas neviršija 1,5 tūkst. kv. metrų arba turinčiuose atskirą įėjimą. Šiuose salonuose klientų bus prašoma dėvėti apsaugines veido kaukes.

Būtiniausios paslaugos, dėl kurių klientui būtina atvykti į saloną ir jų atlikti nuotoliniu būdu negalima – tai telefono po remonto ar internetu užsakytų prekių atsiėmimas, SIM kortelės keitimas arba m. parašo paslaugos užsakymas.

Bendrovė ragina klientus prekes užsisakyti internetinėje svetainėje ir užsisakyti į namus, taip pat ir patikrinti bei apmokėti sąskaitas savitarnos puslapyje. Visą informaciją, kaip veiks operatoriaus salonai ir kur yra reikalingas galimybių pasas, rasite operatoriaus interneto svetainėje.

„Telia“ skelbia, kaip aptarnauja klientus savo salonuose

Pagal naująją tvarką, patekimas į „Telia“ salonus be galimybių paso (GP) priklausys ne nuo to, ar pirkėjai ketina įsigyti telefono dėkliuką, ar telefono ryšį, o tiesiogiai nuo prekybos vietos ploto.

Į visus „Telia“ salonus, kurie veikia didesniuose nei 1,5 tūkst. kv. metrų, prekybos centruose, klientai pateks tik su GP. Klientų srautus ir GP patikrą šiuo atveju vykdys patys prekybos centrai.

Tačiau „Telia“ taip pat aptarnaus ir klientus be GP mažesnėse prekybos vietose arba „Telia“ salonuose su atskiru įėjimu. Tokių salonų visoje Lietuvoje yra 17. Aptarnaujant klientus mažesnėse prekybos vietose, laikomės visų higienos saugumo priemonių ir ne mažiau kaip 2 metrų atstumo.

„Bitė Lietuva“ pateikė sąrašą

„Vadovaujantis Vyriausybės sprendimais, vakar pasikeitė klientų aptarnavimo tvarka kai kuriuose salonuose. Stengiamės, kad tiek nuotoliniu būdu, tiek salonuose, lengvai norimas paslaugas ir prekes gautų visi mūsų klientai. Salonuose, įsikūrusiuose prekybos centruose, dirbsime įprastai, klientai galės įsigyti visas prekes ir paslaugas“, – komentuoja „Bitė Lietuva“ Korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas.

Kaip nurodoma komentare, dokumentą, patvirtinantį kliento imunizaciją paprašys pateikti prekybos centras prieš įeinant į jį šiuose salonuose:

  • Vilnius: PC „Akropolis“, PC „Ozas“, PC „Panorama“, PC „Mada“, Žirmūnų g. 64 „Rimi“, Mindaugo g. 11 „Maxima“
  • Kaunas: PC „Akropolis“, PC „Mega“, Savanorių pr. 255 „Maxima“, Pramonės pr. 29, „Maxima“
  • Klaipėda: PC „Akropolis“, Taikos pr. 139, PC „Molas“
  • Kiti miestai: Šiauliai, PC „Akropolis“, Šiauliai, Tilžės g. 109 PC „Saulės miestas“, Plungė, Plungės g. 4, „Rimi“, Panevėžys, Savitiškio g. 61, „RYO“, Marijampolė, V. Kudirkos g. 3 „Maxima“, Alytus, Naujoji g. 2c „Iki“, Kėdainiai, J. Basanavičiaus g. 93 „Maxima“, Jonava, Plento g. 3 „Maxima“, Jurbarkas, Algirdo g. 1A „Maxima“, Ukmergė, Žiedo g. 1 „Maxima“, Raseiniai, Vilniaus g. 93 „Maxima“, Mažeikiai, Žemaitijos g. 20, „Maxima“, Plungė, J.Tumo – Vaižganto g. 81, „Maxima“, Radviliškis, Gedimino g. 42A, „Maxima“, Rokiškis, Respublikos g. 111B, „Maxima“, Visaginas, Veteranų g. 2 PC „Domino“, Elektrėnai, Rungos g. 4, „Maxima“, Utena, Aušros g. 78, „Maxima“.

Šiuose salonuose klientai turės pateikti dokumentą, įrodantį imunizaciją:

  • Vilnius, Žemaitės g. 15
  • Šilutė, Tilžės g. 1
  • Palanga, Vytauto g. 63 „Maxima“
  • Šilalė, J. Basanavičiaus g. 16
  • Panevėžys, Respublikos g. 28
  • Biržai, Vytauto g. 27 „Iki“
  • Švenčionys, Vilniaus g. 37 „Maxima“
  • Vilkaviškis, Vytauto g. 101 „Iki“
  • Alytus, Vilniaus g. 5
  • Druskininkai, M.K. Čiurlionio g. 111
  • Prienai, Vytauto g. 18/2
  • Šakiai, Šaulių g. 11
  • Trakai, Vytauto g. 60, PC „Senukai“
  • Varėna, Vytauto g. 18, „Iki“
  • Tauragė, Dariaus ir Girėno g. 24-3

„Klientui pateikus galimybių pasą ir jį patikrinus, visos prekės ir paslaugos bus parduodamos kaip įprasta. Jei klientas tokio dokumento neturės, jam bus teikiamos tik būtiniausios, trumpai trunkančios paslaugos: sutarčių sudarymas, jų keitimas, m. parašo išsiėmimas. Prekių įsigyti klientas negalės. Visų klientų ir toliau prašome laikytis maksimalių saugumo reikalavimų: dėvėti kaukes, laikytis atstumo, dezinfekuoti rankas“, – komentuoja J. Špakauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)