„Siekdami užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą, laikomės saugių atstumų, įrengėme pertvaras klientų aptarnavimo vietose, atvykstančių klientų prašome dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines,“- pasakoja VMI viršininko pavaduotojas dr. Martynas Endrijaitis, akcentuodamas, kad VMI padaliniuose užtikrinamas saugumas ir siekiama, kad atvykusieji mokesčių mokėtojai turėtų minimalius kontaktus tiek su kitais klientais, tiek su VMI darbuotojais.

Pažymėtina, kad šiuo metu, neliko klientų, kurie į VMI užsuka paklausti ar tik pasikalbėti su konsultantais. Dabar gyventojai dažniau konsultuojasi telefonu, o į padalinius atvyksta tik tie, kurie neturi elektroninių prisijungimo priemonių ir negali pasinaudoti e. paslaugomis, tačiau privalo pateikti dokumentus ar patikslinti deklaracijas. Vien per rugpjūtį paslaugomis telefonu pasinaudojo per 60 tūkst. mokesčių mokėtojų, o per aštuonis metų mėnesius – beveik 700 tūkst.

VMI primena, kad registracija vizitui ir paslaugos teikiamos telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijos – numeriu 1882 arba +370 5 260 5060.

Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)