Grožio salono „Spicy Beauty“ plaukų stilistė Eglė Saunorytė-Kinderienė tikino, jog šiuo metu yra jaučiama, kad iki pirmadienio, rugsėjo 13-osios, laiko liko visai nedaug.

„Vienareikšmiškai jaučiame, kad kitą savaitę paslaugas bus galima teikti tik su galimybių pasu.

Pokyčiai juntami jau nuo rugpjūčio pabaigos, rugsėjo pradžios. Salonuose, kurie turi tolygius srautus, klientai atėję gauti paslaugų, kaip taisyklė, įprastai iškart registruojasi ir ateinančiam vizitui, tai reiškia, kad klientai, kurie salone apsilanko rugsėjo mėnesį, registruosis spaliui ar lapkričiui, o mes juos informuojame apie pokyčius.

Savo srautuose mes jaučiame, kad yra apie 5-10 proc. klientų, kurie galimybių paso gauti neplanuoja, kitaip tariant, jie salonuose nesilankys ir ateinančiam vizitui nesirašo“, – sakė ji.

Specialistė teigė, kad pastarųjų atsakymas toks, jog bus laukiama, kol valdžia atšauks ribojimus.

Tiesa, pasak jos, klientai į saloną užbėgę prašo vieną ar kitą paslaugą suteikti ir be registracijos, bandant suspėti iki pirmadienio, tačiau, kaip patikino, tokios galimybės nėra.

„Bet tokių užklausų turime, tikrai“, – sakė ji.

Kad norinčių suspėti gauti paslaugas iki rugsėjo 13-osios nemažai, patvirtino ir kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos viceprezidentė Diana Bučinskienė.

„Yra tokių, kurie galimybių paso neturi ir yra suskubę susitvarkyti prieš 13 dieną bei yra liūdesyje, klausia, ar priimsime ir po šios dienos. O priimti negalėsime, didelės baudos.

Dabartinės situacijos anšlagu pavadinti negalima, bet skubančių yra“, – sakė ji.

Kaip svarstė, dalis klientų po rugsėjo 13-osios, kurie neturi galimybių paso, į salonus jau neateis, tačiau dėl to paslaugų kainos didėti neturėtų.

„Manau jos nesikeis ir nebus taip, jog jei kažko nepriimu, kiti mokės dvigubai ar daugiau.

Kaina šiek tiek kilo jau anksčiau, tačiau tai vyko dėl kitų priežasčių. Kilo elektros, priemonių, produktų kainos.

Dabar mes ir taip prarasime klientus, o pakėlus kainas jų prarastume dar didesnę dalį“, – teigė specialistė.

Pasak D. Bučinskienės, dar prieš įvedant ribojimus kai kurie grožio salonai priėmė sprendimą aptarnauti tik tuos klientus, kurie turi galimybių pasus, tačiau tokių labai nedaug.

„Ne Vyriausybė mums moka atlyginimus, mes juos užsidirbame patys, tad atsisakyti savo klientų ir pinigų... <...>

Mes iki paskutinės dienos stengsimės priimti visus“, – sakė ji.

Grožio paslaugų platformos „Treatwell“ rinkos vadovas Lietuvoje Rytis Rogačius „Delfi“ pasakojo, jog per paskutiniąsias kelias savaites didesnio klientų srauto nei įprasta platforma nesulaukė.

„Pirmoji rugsėjo savaitė klientų skaičiumi labai primena rugpjūtį, tad skubėjimo gauti grožio paslaugas iki kitos savaitės nepastebėjome.

Pagal klientų srautą, kita savaitė neatrodo išskirtinai, užsakymų skaičius nemažėja.

Panašių tendencijų laukiame ir netolimoje ateityje“, – apie situaciją sakė jis bei pridūrė, kad maždaug 5 proc. jų partnerių nusprendė nelaukti rugsėjo 13 d. ir dar anksčiau pradėjo priiminėti tik tuos klientus, kurie turi galimybių pasus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (134)