Pirmą 100 tūkst. EUR investiciją platformos vystymui iš „CoInvest Capital“ ir verslo angelų startuolis gavo šių metų vasarį. Per kiek daugiau nei pusmetį „Contribee“ sugebėjo padvigubinti prenumeratorių ir beveik patrigubinti turinio kūrėjų skaičių Lietuvoje bei įtikinti investuotojus, kad platforma yra pasirengusi įžengti į naujas rinkas.

„Natūralu, kad pirmieji veiklos metai yra itin intensyvūs, bet tuo pačiu ir produktyvūs. „Contribee“ turinio kūrėjai šiemet iš prenumeratorių surinko jau daugiau nei 180 tūkst. EUR. Didžiąją dalį platformos sėkmės Lietuvoje lėmė suburta stipri marketingo komanda, o bene didžiausią postūmį prekės ženklo žinomumui suteikė ne kas kita, kaip pačių platformos naudotojų istorijos. Viena jų – tai „Auksinis protas“ laidos dalyvio, kuriam laidos gerbėjai per porą dienų surinko daugiau nei 14 tūkst. EUR paguodos prizinį fondą už tai, kad šis antrus metus iš eilės nelaimėjo televizijos žaidimo finalo“, – sakė Mantas Michalauskas, „Contribee“ komunikacijos vadovas ir verslo partneris.

Kad ir kaip būtų, mokėjimasi už turinio kūrėjų turinį dar nėra labai populiarus. Ne visi vartotojai supranta, kad kūrėjams tai yra ne pomėgis, o kasdienis ir intensyvus darbas, kad vartotojai gautų gerą turinį. „Contribee“ siekia ir padeda tokį požiūrį pakeisti.

„Lietuvos rinka „Contribee“ yra tarsi smėlio dėžė – startuolis ją jau gerai pažįsta. Tuo tarpu JAV ir JK yra ambicingas užmojis, kuris komandai sukels ir nemažai iššūkių. Komanda su esamos investicijos lėšomis jau pabandė išeiti už Lietuvos ribų, išmoko tam tikras pamokas ir, tikime, gali judėti į didesnes rinkas, nes ankstyvos stadijos (angl. pre-seed) startuolio esmė ir yra tokia – greitai plėstis, adaptuotis, koreguoti savo verslo modelį ir augti, kol bus pasiektas kertinis naudotojų skaičius. Šiame kelyje svarbų vaidmenį atlieka verslo angelai, kurie dalijasi savo žiniomis ir padeda komandoms naviguoti greitai besikeičiančiame technologijų pasaulyje“, – sakė Paulius Uziela, „CoInvest Capital“ investicijų vadovas.

Kartu su gauta nauja investicija „Contribee“ pateko ir į „Startup Wise Guys“ akseleratorių, kuriame įvairių sričių specialistai padės bendrovei pasiruošti plėtrai į naujas rinkas.

„Kūrėjų ekonomika sparčiai auga ir kartu su pandemijos sukeltais iššūkiais ši rinka bei sutelktinio rėmimo paslaugų poreikis tik stiprėja. Manau, kad šis efektas nėra laikinas – formuojasi įpročiai ir bendruomenės, kurių sėkmės dalimi bus tokios platformos kaip „Contribee“. Stebėjome startuolio susikūrimą ir augimą ir matome, kad jie jau yra pasirengę didesnei ambicijai ir kitų rinkų testavimui“, – sakė Jonė Vaitulevičiūtė, „Startup Wise Guys“ partnerė.

„Contribee“ platforma pradėjo veikti 2020 m. rugsėjį. Ji leidžia turinio kūrėjams, verslams bei organizacijoms uždirbti iš savo kūrybos, rinkti mėnesinę ar vienkartinę paramą, pardavinėti vienkartines virtualias peržiūras bei bendrauti su savo sekėjais. Iš viso platformoje jau buvo atlikta daugiau nei 19 tūkst. mokėjimų.

Investicija į „Contribee“ buvo atlikta pagal finansinę priemonę „Koinvesticinis fondas II, finansuojamas iš Europos regioninės plėtros lėšų“. Ši priemonė yra viena iš trijų „CoInvest Capital“ įgyvendinamų priemonių.