Kaip nurodoma pranešime, tam Lietuvoje suburtos šių sričių specialistų komandos, kurios bus toliau plečiamos. Lietuvos padaliniui, o kartu ir visoms startuolio pardavimų ir klientų aptarnavimo operacijoms, vadovaus Edvinas Vosylius.

„Iš organiško augimo etapo pereiname į labiau struktūruotą plėtrą, todėl imame formuoti už atskiras funkcijas atsakingas komandas. Lietuva naujam plėtros etapui pasirinkta neatsitiktinai – šalis mus sužavėjo savo talentais ir ambicingais žmonėmis, kurie, neabejojame, prisidės prie sparčiai augančio startuolio sėkmės“, – teigia „Favro“ bendraįkūrėjas ir vadovas Patric Palm.

Anot P. Palm, startuolio plėtrą lemia visame pasaulyje augantis patogių įrankių bendradarbiavimui ir darbų planavimui poreikis. Šią tendenciją dar labiau išryškino pandemija, kuri privertė daugelį įmonių ieškoti būdų efektyviai veikti ir organizuoti skirtingų komandų darbą nuotoliniu būdu.

„Keičiasi ir įmonių požiūris – atitolstama nuo hierarchinio modelio, kai remiamasi griežtu komandų kontroliavimu, užduočių delegavimu ir tikrinimu. Vis daugiau kompanijų pereina prie lankstesnio modelio, atskirų komandų įgalinimo ir autonomijos joms suteikimo. Tokios komandos savarankiškai planuoja savo darbus ir laiką. Ir nors atskirų įmonės komandų poreikiai organizuojant darbą gali labai skirtis, kiekvienai jų svarbu žvelgti viena kryptimi ir siekti bendrų įmonės tikslų“, – sako P. Palm.

„Visą vasarą intensyviai ruošėmės žengimui į Lietuvą – suformavome naujų komandų branduolius, radome patogią vietą įsikurti ir pasirūpinome reikiamais formalumais tam, kad nuo rugsėjo galėtų oficialiai pradėti veikti „Favro Lietuva“ padalinys. Toliau vykdysime jo plėtrą ir sieksime į bendrovę pritraukti geriausius skaitmeninės rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistus“, – sako bendrovės „Favro“ Pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovas Edvinas Vosylius.

„Favro“ startuolis įkurtas 2016 metais ir jau spėjo pritraukti 8 mln. eurų investicijas. Į startuolį investavo vienas pirmaujančių Europos rizikos kapitalo fondų „Creandum“, finansavęs tokias kompanijas kaip „Spotify“, „Small Giant Games“, „iZettle“.

Pagrindiniai įmonės klientai – žaidimų kūrėjų studijos, startuoliai bei įmonės, vykdančioms agile transformaciją. Šiuo metu įmonė turi daugiau kaip 1500 klientų tarp kurių „Wolt“, „Volvo Car Mobility“, „Disney“, „XBox“, „Unity“, SAP, „Einride“, „Vela games“ ir kt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)