Pernai „Civinity“ grupė uždirbo 51,84 mln. Eur pajamų - 16 proc. daugiau nei 2019 metais, kai grupės pajamos siekė 44,62 mln. Eur. Nepaisant pandemijos, 2020 metais įmonių grupė dirbo pelningai ir uždirbo 3,87 mln. Eur EBITDA ir 1,56 mln. Eur grynojo pelno.

Pagrindinis veiksnys, didinęs grupės pajamas 2020 metais, buvo sėkmingas darbas statinių inžinerinių sistemų projektavimo, diegimo ir priežiūros verslo segmente. Per pernai metus grupės įmonė „Civinity Engineering“ sugebėjo padidinti pajamas 49 proc., iki 17,00 mln. EUR. Bendrovė gavo užsakymų diegti inžinerines sistemas tokiuose projektuose kaip verslo centrai „Business garden“, „Magnum“, „Greenhall“ ir „Parktown“, taip pat daugiabučių namų projekte „Misionierių namai“ ir kituose.

Tuo tarpu komercinių statinių priežiūros verslas Lietuvoje ir Latvijoje pandemijos pasekmes atlaikė nevienodai: „Civinity Solutions“ Lietuvoje pajamas augino 13 proc., iki 2,84 mln. EUR, tačiau šio verslo segmento Latvijoje pajamos sumažėjo 28 proc. Tam didžiausią įtaką turėjo karantino metu sustojęs viešbučių verslas: „Civinity Solutions“ Latvijoje teikia statinių priežiūros bei kambarių tvarkymo (housekeeping) paslaugas vienam iš viešbučių rinkos lyderių, teikiančių apgyvendinimo paslaugas daugiau nei 120 pasaulio šalių.

„Tiek Civinity Engineering“, tiek „Civinity Solutions“ puikiai dirbo pritraukiant naujus klientus bei išlaikant senuosius. Džiaugiamės, kad net ir tokiais sudėtingais – pandeminiais – metais, statybų rinka nestojo, o mes pradėjome ne vieną sėkmingą partnerystę ir ėmėme teikti paslaugas naujiems klientams“, – komentuoja Deividas Jacka, „Civinity“ grupės akcininkas ir generalinis direktorius.

Sėkmingai 2020 metus baigė ir daugiabučių administravimo ir priežiūros paslaugas teikiantis segmentas tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje. Šio grupei priklausančio verslo pajamos pernai augo atitinkamai 17 ir 9 proc.

„Pernai pradėjome įgyvendinti projektus, reikšmingus „Civinity Namai“ klientų patirčiai gerinti: po kelių bendradarbiavimo su išorės tiekėjais metų investavome į nuosavo klientus aptarnaujančio skambučių centro atidarymą, iš partnerių perėmėme avarinės paslaugos teikimą ir patys reaguojame į daugiabučiuose namuose įvykusias avarijas bet kuriuo paros metu, septynias dienas per savaitę. Taip pat praėjusiais metais daug dėmesio skyrėme klientų aptarnavimo kokybei, pridėtinės vertės kūrimui, organizacinės kultūros stiprinimui ir komandos kompetencijų stiprinimui. Tikiu, kad tai lėmė gana sėkmingus metus ir daugiabučių administravimo segmente“, – sako D. Jacka.

Grupės pelningumas gerėjo tiek dėl ženklaus pajamų augimo, tiek dėl efektyvumo didinimo iniciatyvų, kurios leido sumažinti administracines išlaidas.

„Civinity“ yra viena didžiausių pastatų priežiūros ir inžinerinių sprendimų grupių Baltijos šalyse. Bendrovė jungia daugiau nei 20 įmonių, kurios prižiūri 10 mln. kv. m. gyvenamųjų namų ir komercinių pastatų ir yra įdiegusios kelis tūkstančius inžinerinių sistemų skirtingose Europos miestuose. „Civinity“ komandoje dirba 1500 darbuotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Didžiojoje Britanijoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)