Gintaras Macijauskas yra sukaupęs patirties energetikos, mažmeninės prekybos, IT, finansų, pirkimų, logistikos, inovacijų, įmonių ir įmonių grupių valdymo srityse, užėmė vadovaujančias pozicijas tarptautinėse įmonėse, pirmininkavo bendrų įmonių su savivaldybėmis valdyboms, atstovavo Suomijos investuotojų interesus. G. Macijauskas dirbo ir gyveno ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje, Suomijoje, Rusijoje.

Naujasis vadovas Vilniaus Universitete Ekonomikos fakultete yra įgijęs magistro kvalifikaciją, sėkmingai baigė ketverių metų Executive MBA programą Henley Business School (UK), dalyvavo lyderystės tobulinimo programose IMD Business School (Šveicarija) bei Aalto University (Suomija).

„Žinau, kad judumas yra vienas pagrindinių Vilniaus prioritetų, be to, įmonei keliami dideli lūkesčiai, kylantys iš ambicingai užsibrėžtų tikslų, įvardintų Vilniaus miesto darnaus judumo plane: gerinti keliavimo mieste kokybę, mažinti keliavimo neigiamą poveikį aplinkai ir miesto erdvių perpildymą automobiliais.

Mano kaip naujojo įmonės vadovo tikslas yra pakelti įmonės veiklos kartelę – visų pirma, kad įmonė taptų ne tik minėto plano vykdytoja, bet ir kompetentinga patarėja sprendimų priėmėjams. Antra, kad įmonė, tapusi patarėja, užaugtų ir taptų judumo gerinimų sostinėje iniciatore, siekiančia, kad Vilniuje susisiekimas būtų sklandus, saugus ir patogus“, – sako naujai išrinktas vadovas Gintaras Macijauskas.

Įmonė „Susisiekimo paslaugos“ atsakinga už visą miesto judumo sistemą ir eismo organizavimą, viešojo transporto paslaugas, taip pat Darnaus judumo plano iki 2030 m. įgyvendinimą, kuriant patogią ir subalansuotą susisiekimo sistemą.

Įmonė įgyvendina ambicingą judumo strategiją

Šį pavasarį „Susisiekimo paslaugos“ pristatė ambicingą dešimtmečio veiklos strategiją, kuri apibrėžia pagrindines kryptis bei pokyčius, kad kelionės sostinėje taptų vis labiau subalansuotos, draugiškos aplinkai ir atitiktų miesto gyventojų lūkesčius.

Pagal Darnaus judumo planą Vilnius per artimiausią dešimtmetį siekia ryškiai padidinti darnių kelionių skaičių ir keliavimo būdų pasiskirstymą – kad po trečdalį sudarytų judėjimas viešuoju transportu, automobiliu, pėsčiomis, dar apie 8 proc. dviračiais, o likę – kitaip.

Siekiama, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų transporto priemonių Vilniuje sudarytų elektra, o dar 45 proc. alternatyviais degalais varomos. Bene dvigubai plėsis A juostų tinklas, keleiviams bus pasiūlyti lanksčių atsiskaitymo būdų, kad kelionės viešuoju transportu būtų greitesnės ir patogesnės.

Įmonė ir toliau sieks formuoti darnesnius miestiečių keliavimo įpročius, daug dėmesio skirs mažųjų vilniečių švietimui, moksleivių, studentų edukacijai, bendradarbiavimui su įmonėmis ir įstaigomis skatinant darnų judumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)