Registrų centro duomenimis, filialas įsteigtas liepos 27 dieną, jam vadovauja Ikeras Rodriguezas (Rodrigesas).

2019-ųjų pabaigoje Ispanijos bendrovių „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“ konsorciumas su „Lietuvos geležinkeliais“ pasirašė 363 mln. eurų vertės sutartį.

Elektrifikuojant pagrindinį šalies geležinkelį Vilnius-Klaipėda, šiemet numatoma pradėti pirmojo etapo darbus – jie vyks 114 km ištisinio bėgių ilgio Vilniaus geležinkelio mazge. Antruoju etapu bus elektrifikuojamas 261 km bėgių ilgio ruožas Kaišiadorys–Radviliškis, o trečiuoju – 356 km ruožas Radviliškis-Klaipėda.

Europos Komisija visam projektui yra skyrusi 200 mln. eurų paramos. Planuojama, kad jis bus baigtas iki 2023 metų pabaigos, tuomet `elektrifikuotais keliais bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų Lietuvoje geležinkeliais pervežamų krovinių ir du trečdaliai traukinių keleivių.

Lietuvoje dabar elektrifikuota tik 9 proc. visų geležinkelių, tuo metu ES vidurkis siekia 52,7 proc.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)