Grynasis jos nuostolis mažėjo 17 proc. iki 1,083 mln. eurų (1,304 mln. eurų), pranešė „Utenos trikotažas“.

Vien pagrindinės bendrovės pajamos beveik nepakito ir buvo 12,478 mln. eurų (12,481 mln. eurų), grynasis nuostolis sumažėjo 22,4 proc. iki 853 tūkst. eurų (1,099 mln. eurų).

Grupės nuostolis iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaitymų (EBITDA) pirmąjį pusmetį buvo 658 tūkst. eurų (pernai – 509 tūkst. eurų, o vien pagrindinės bendrovės – 489 tūkst. eurų (709 tūkst. eurų).

„Antrasis metų ketvirtis tekstilės rinkoje tradiciškai yra lėtesnis, o mes, kaip ir dauguma gamybos įmonių, susidūrėme dar ir su koronaviruso nulemtais gamybos procesų ir tiekimo grandinės trikdžiais. Vis dėlto įsibėgėjanti gyventojų vakcinacija leidžia į artėjantį pusmetį žiūrėti optimistiškiau“, – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.

Vis dėlto įmonė teigia antrąjį ketvirtį pasiekusi lūžio tašką ir po daugiau nei metus trukusio pasaulinės tekstilės rinkos sąstingio fiksavo pirmuosius atsigavimo ženklus – jos produkcijos pardavimai pirmąjį pusmetį augo 8 proc. iki 10,4 mln. eurų.

„Utenos trikotažas“ į naujas technologijas numato investuoti per 0,5 mln. eurų.

„Utenos trikotažo“ grupei, be „Utenos trikotažo“, priklauso bendrovės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukraina).

Birželio pabaigoje 92,31 proc. įmonės akcijų priklausė „SBA Grupei“, 7,69 proc. – smulkiesiems akcininkams.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)