Kaip praneša Dlahandlu.pl, liepos 29–31 dienomis Marijampolės ir Alytaus gatvėse bus paleistos mobiliosios priekabos, reklamuojančios „Moja Biedronka“ kortelę, bus dalinami balionai šių miestų gyventojams, padedama užsiregistruoti lojalumo kortelę.

Tai yra pirmasis toks „Biedronka“ tinklo veiksmas, norint paskatinti kaimyninių šalių piliečius apsipirkti jų tinklo parduotuvėse. Nuo šių metų balandžio vidurio „Biedronka“ taip pat leido vokiečiams ir lietuviams internete užsisakyti „Moja Biedronka“, naudojant vokišką ar lietuvišką telefono numerį.

„Biedronka“ išanalizavo duomenis, kurie rodo, kad kortelė šiuo metu yra populiaresnė tarp klientų iš Vokietijos: per maždaug 60 dienų iš šios šalies buvo užregistruota per 1,5 tūkst. telefono numeriai. Iš Lietuvos: maždaug 700 numerių. Abu šie skaičiai ir toliau auga.

„Euromonitor International“ vyresnioji konsultantė Marija Milaševič komentuodama šį žingsnį nurodo, kad Lenkijos mažmeninės prekybos tinklas „Biedronka“ šiuo metu tęsia aktyvią plėtrą Lenkijoje ir išlaiko lyderio pozicijas šalyje maisto prekių rinkoje.

Marija Milaševič

„Įmonės aktyvi plėtra susijusi su lenkų noru racionaliai paskirstyti savo išlaidas. Remiantis „Euromonitor International“ 2021 m. atlikto tyrimo duomenimis, 56 proc. Lenkijos vartotojų kaip vieną iš motyvų apsipirkti prekybos tinkluose mini specialius pasiūlymus ir akcijas. Tai yra 10 proc. didesnis rezultatas nei pasaulio vidurkis ir patvirtina faktą, kad Lenkijos vartotojai yra linkę pirkti racionaliai. Todėl žemų kainų parduotuvės išlieka sparčiausiai augančios ir lyderiaujančios maisto prekių rinkoje Lenkijoje. 2020 m. žemų kainų parduotuvių rinkos dalis Lenkijoje padidėjo 11 proc. ir sudarė 35 proc. visos maisto prekių mažmeninės prekybos rinkos dalies.

„Biedronka“ didžiausią dėmesį skiria prieinamoms kainoms bei asortimento tobulinimui, ypač šviežių produktų kategorijoje, atsižvelgdama į didėjančią sveikos gyvensenos tendenciją. Remiantis „Euromonitor International“ 2021 m. mitybos tyrimo duomenimis, 73 proc. lenkų stengiasi valgyti daugiau šviežių vaisių ir daržovių, kad papildytų savo mitybą sveikatai palankiais produktais.

Taigi, viena vertus, „Biedronka“ turi naudos iš pirkėjų susidomėjimo nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais, kita vertus, jie laikosi sėkmingos strategijos daugiausia dėmesio skirdami patenkinti vartotojų lūkesčius – racionalumui, patogumui ir sveikai gyvensenai. Neseniai bendrovė į savo veiklą įtraukė tvarios veiklos principus. Tai taip pat teigiamai paveikė „Biedronka“ veiklą. Be to, tai yra investicija į būsimą plėtrą, nes manoma, kad tvarumas turi ilgalaikę įtaką mažmeninės prekybos rinkai ne tik Lenkijoje, bet ir visame pasaulyje“, – komentuoja analitikė.