Iki šiol „Barbora“ maistą ir kasdienes prekes vežė Varšuvos ir jos apylinkių gyventojams. Tačiau nuo pat veiklos Lenkijoje pradžios buvo planuojama tolesnė plėtra šalyje.

„Ateidami į Varšuvą kėlėme sau aiškų tikslą – kurti Lenkijoje elektroninės prekybos maistu standartą ir suteikti klientams geriausią apsipirkimo patirtį. Varšuvoje jau turime aktyvių klientų bazę, kurie „Barborą“ pasirinko savo kasdieniams pirkiniams. Tad esame susikūrę Lenkijoje tvirtą pagrindą, kuris leidžia žengti į priekį – savo paslaugą pristatyti naujuose miestuose. Lenkija yra strategiškai svarbi plėtros kryptis visai „Maxima Grupei“, todėl savo ambicijų ir tikslų šioje rinkoje nemažiname“, – pranešime cituojamas „Barbora Polska“ valdybos pirmininkas Andrius Mikalauskas.

Lenkijoje pagrindinis „Barboros“ partneris yra „Maxima Grupės“ valdomas prekybos tinklas „Stokrotka“. Tačiau šioje rinkoje, atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, e. parduotuvė bendradarbiauja ir su kitais vietiniais šviežių vaisių ir daržovių, šviežios žuvies tiekėjais, kepyklomis, pažymima „Barboros“ pranešime.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)