Antrą šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Telia Lietuvos“ pajamos didėjo 4,6 proc. ir siekė 101,6 mln. eurų. Ketvirčio EBITDA per metus išaugo 2,6 proc. ir sudarė 34 mln. eurų, o bendrovės grynasis pelnas buvo 8,2 proc. didesnis ir siekė 12,3 mln. eurų.

„Telia Lietuvos“ pusmečio pajamos iš IT paslaugų pardavimo per metus šoktelėjo 21,4 proc., įrangos pardavimai paaugo 14,5 proc., TV paslaugų – 12 proc., pajamos iš plačiajuosčio interneto – 10,6 proc., o mažmeninio mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai padidėjo 8,9 proc.

„Tęsiantis antrajai pandemijos bangai ir dėl jos paskelbtam karantinui, kokybiškos ryšių paslaugos tiek žmonėms, tiek verslui išliko ypač svarbios ir pirmąjį šių metų pusmetį. Dėl to augo tiek su lanksčiu darbu, tiek su pramogomis ir laisvalaikiu susijusių interneto, IT, TV paslaugų bei įrangos paklausa. Sėkmingai augdami mes ir toliau stiprinome savo infrastruktūrą, plėtėme turinio paslaugą bei pristatėme naujas paslaugas, kartu išlaikydami efektyvumą ir aukštai iškeltą klientų aptarnavimo kartelę“, – sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strombergas.

Pasak jo, prie bendrovės pajamų augimo labiausiai prisidėjo didėjanti IT sprendimų, mobiliojo interneto paklausa ir klientų skaičiaus augimas. „Telia“ mobiliojo ryšio klientų skaičius per metus paaugo 4 proc. ir pirmojo pusmečio pabaigoje viršijo 1,4 mln. vartotojų, šviesolaidinio interneto – 2,7 proc., iki 300 tūkst. vartotojų, o išmaniosios televizijos paslaugomis pradėjo naudotis 2 proc. daugiau klientų ir šiuo metu ją žiūri 254 tūkst. namų ūkių.

Bendrovė jau pradėjo vieną didžiausių pastarųjų metų investicinių projektų – per trejus metus visoje Lietuvoje bus įdiegta apie 2 tūkst. naujos kartos „Ericsson“ bazinių mobiliojo ryšio stočių. Vien pirmąjį šių metų pusmetį „Telia“ investicijos viršijo 31 mln. eurų ir buvo trečdaliu didesnės nei prieš metus.

Tai prisidėjo ir prie užtikrintos „Telia“ mobiliojo interneto spartos lyderystės: Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, vidutinis duomenų atsisiuntimo greitis „Telia“ tinkle pirmąjį šių metų pusmetį siekė 93,6 Mb/s ir buvo beveik du kartus didesnis nei kitų dviejų operatorių.

Taip pat „Telia“ Lietuvoje tęsia 5G ryšio testavimą, o šiuo metu nekomercines 5G paslaugas trijuose didžiausiuose šalies miestuose teikia 32 bazinės stotys.

Šį pusmetį „Telia“ Lietuvoje pristatė ir naujos kartos eSIM sprendimą išmaniesiems laikrodžiams bei šiuo metu yra vienintelis operatorius šalyje, siūlantis eSIM „Apple“ išmaniesiems laikrodžiams.

D. Strombergas atkreipia dėmesį, kad karantino suvaržymai ypač didelių pokyčių atnešė verslo segmentui, todėl ir „Telia“ skyrė papildomą dėmesį esamiems bei naujiems verslo klientams. Pirmoji bendrovės TV kampanija, orientuota į smulkųjį ir vidutinį verslą, jau davė rezultatų ir leido išauginti šių klientų skaičių.

„Dėl karantino išaugo el. paslaugų teikimo poreikis visam verslui, kuris skubėjo prisitaikyti prie naujos realybės. Dažnu atveju mes buvome tų pokyčių priešakyje: nuo nuotolinio darbo iki duomenų perkėlimo į debesiją, nuo el. parduotuvės iki išmaniųjų bendravimo su klientais sprendimų“, – vardija „Telia“ vadovas.

Tarp verslui skirtų paslaugų ypač išsiskyrė debesija: jos paklausa per pandemiją pašoko 40 procentų. Taip pat daugėja įmonių, kurios renkasi įrangos nuomos bei darbo vietos priežiūros paslaugas.

Gegužės mėnesį bendrovė savo akcininkams išmokėjo rekordinius dividendus, iš viso 58,3 mln. eurų (0,10 euro vienai akcijai). Taip pat bendrovės akcininkai naujai dviejų metų kadencijai išrinko valdybą: penki buvusios valdybos nariai, įskaitant vieną nepriklausomą narį, buvo perrinkti, taip pat išrinkta nauja nepriklausoma valdybos narė, Dovilė Grigienė. Douglas Lubbe buvo perrinktas valdybos pirmininku.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)